Partner Event with Google and Salesforce
28.2.2019 | Helsinki

Accelerating growth & leading change

Saranen proudly presents:

PARTNER EVENT IN COLLABORATION WITH GOOGLE & SALESFORCE

Change is something inevitable and constantly present in modern working life. The digital transformation as well as the customer centricity are widely known drivers of change. The focus of this partner event is leading the change in the digital era and in the age of the customer. We need to harness the potential of change and speed it up to help our businesses to grow and flourish, now and in the future.

Our partners, Google and Salesforce, widely followed and respected leaders and pioneers in digitalization and customer centricity, will share their views and experiences regarding digital transformation and how to harness it. With their help, we can all enable digital change while giving our customer the best service experience. We will also hear real-life experiences on how to lead successful large-scale transformation projects. We all should embrace the digital transformation and customer centricity as they offer us endless business potential.

At Saranen we are happy to invite all our Google and Salesforce customers, partners, alumni and participants to this event.

Save the date 28.2.2019 at 8:30-11:00 in your calendar. This is a great opportunity to hear expert views on the topic, network and enjoy breakfast with us.

The event will take place in Helsinki City Center at the G18 hall at Yrjönkatu 18, Helsinki. The event will be held in English.

SIGN UP FOR THE EVENT!

AGENDA FOR THE EVENT

8.30-9.00 Breakfast & networking

9.00 Opening words: The Importance of Adapting Change in Modern Work Life

Janne Lindfors, CEO @ Saranen Consulting

9.15-10.45 Keynotes from our partners and panel discussion

10.45 Summary & thank you!

Please, sign up to the event latest on 14.2.2019.

WELCOME!

 

KEYNOTE 1: CUSTOMER CENTRICITY – HOW WE SHOULD CHANGE OUR WAY OF THINKING IN THE AGE OF THE CUSTOMER?

Sami Lampinen, Regional Vice President, Enterprise Sales @ Salesforce Finland

 

KEYNOTE 2: KEY TRENDS IN UNDERSTANDING WHY COMPANIES NEED TO HARNESS THE POTENTIAL OF DIGITAL TRANSFORMATION

Jonna Toikka, Head of Agencies and Ecosystem Partners @ Google Finland

 

PANEL DISCUSSION (IN FINNISH): MITEN RAKENNAMME ASIAKASLÄHTÖISTÄ KASVUA KAUPAN ALALLA JA JOHDAMME DIGIMUUTOSTA ONNISTUNEESTI ETEENPÄIN?

Tässä paneelissa kuulet, miten tätä matkaa on tehty suomalaisissa kaupan alan organisaatioissa.

 

Paneelin puheenjohtajana toimii Petteri PoutiainenRegional Vice President and Country Manager @ Salesforce

Paneelikeskustelussa mukana mm.

Tommi Tähtinen, CDO Digital Services at Veho Oy Ab

Tommi toimii Veholla digitaalisista palveluista ja uusista liiketoiminnoista vastaavana johtajana. Tommilla on vahva 20 vuoden kokemus autokaupan alalta. Tommi tuo paneeliin konkreettisia esimerkkejä siitä, miten digimatkaa on johdettu Veholla ja mitä onnistumisia ja oppeja on kohdattu matkan varrella.

Kati Riikonen, Toimialajohtaja Google Finland

Kati Riikonen toimii Google Finlandilla toimialajohtajana. Kati on työskennellyt aikaisemmin mm. digitoimisto Isobarin toimitusjohtajana ja DNA:n markkinointijohtajana ja online-liiketoiminnan johtajana. Katin laaja toimialatuntemus Googlelta ja vahva tausta digimuutosten edistäjänä tuovat paneelikeskusteluumme uusia näkökulmia myös kaupan alan uudistumiseen.

Anna Salmi, CCO – Marketing, Digitalization & ICT @ Stockmann

Anna Salmi on luotsannut Stockmannin digitaalista muutosta kivijalasta kohti verkkokauppaa jo lähes 4 vuoden ajan. CCO:na eli Chief Customer Officerina Annan vastuulla on digitaalinen liiketoiminta, ja siihen olennaisesti liittyvät asiat sekä markkinointi. Anna jakaa mielellään omia ja oman yhteisön oppeja ja näkemyksiä miten muutosta kohti digitaalista maailmaa tehdään kestävästi, tavoitteellisesti ja yhteistyöllä.

Lisää aiheesta

Ota yhteyttä

Henkilötietoja käytetään Saranen Consulting palveluista kertomiseen yhteydenoton yhteydessä. Lue lisää henkilötietojen käsittelystämme tietosuojaselosteestamme.