Koulutus

Koulutus

Koulutus opettaa käytännönläheisellä tavalla, miten eri digikanavia sekä Googlen työkaluja voi hyödyntää yrityksen liiketoiminnan edistämisessä. Samalla työtehtävät omassa yhteistyöyrityksessäsi tukevat oppimaasi tuoreeltaan. Kuuden kuukauden ohjelmasta suurin osa on työskentelyä ja työssäoppimista.

Pääset osallistumaan yhteensä 19 koulutuspäivään, jotka tukevat uuden työroolin oppimista. Koulutus sisältää mm. seuraavia aiheita:

  • Digitaalisen markkinoinnin toimintaympäristö ja markkinoinnin automaatio
  • Adwords-perusteet, Adwords käytännössä, Adwords Editor
  • Display- ja videomarkkinointi
  • Sosiaalinen media markkinoinnin työkaluna
  • Markkinoinnin analytiikka
  • Tekoäly ja koneoppiminen liiketoiminnan kehittämisessä
  • Markkinointiin liittyvä lainsäädäntö ja GDPR
  • Adwords Fundamentals -testi, Adwords Advanced -tason sertifiointi

Ota yhteyttä

Henkilötietoja käytetään Saranen Consulting palveluista kertomiseen yhteydenoton yhteydessä. Lue lisää henkilötietojen käsittelystämme tietosuojaselosteestamme.