Pk-seudulla rekrytoimassa

Pk-seudulla rekrytoimassa

Kauttamme rekrytoivat mm.:

Aboma Control

Aboma Control Oyon vuonna 2012 perustettu kasvava, osaava ja aktiivinen taloushallinnon palveluita kehittävä tilitoimisto. Toimimme pääkaupunkiseudulla palvellen PK-sektorin asiakkaita valtakunnallisesti. Yrityksesi kirjanpito on meillä osaavissa käsissä. Meille on tunnusomaista asiakaslähtöinen ja joustava palveluasenne sekä säännöllinen yhteydenpito asiakkaisiimme.  

Tarjoamme räätälöidysti talouskonsultointia, sijaispalvelua tai koko taloushallinnon ulkoistuspalvelua sisältäen kirjanpidon tilinpäätöksineen, palkanlaskennan, laskutuksen, johdon konsultoinnin ja tulosten analysoinnin sekä viranomaisyhteydenpidon. Olemme auktorisoitu tilitoimisto sekä Visma Netvisorin että Procountorin valtuutettu kumppani automatisoiduissa taloushallintojärjestelmissä. Toimistomme sijaitsee Kampissa osoitteessa Ruoholahdenkatu 14.

Työtehtäviisi sisältyy asiakkaiden kirjanpitoa ja palkanlaskentaa osaamistasosi mukaisesti. Työskentelyn myötä voit kehittyä ammattilaiseksi. Lisäksi teet kuukausittaisia viranomaisilmoituksia. Työssä menestyäksesi sinun täytyy ymmärtää numeroita ja tai olla kiinnostunut niistä. Toivomme, että olet utealias ja halukas oppimaan uutta.

Henkilönä sovit tiimiimme, jos olet oma-aloitteinen, innokas ja rohkea tarttumaan uusiin tehtäviin. Sinulle on luontaista laadukas palvelu ja halu huolehtia oman osaamisesi ajantasaisuudesta. Arvostamme erityisesti työhön paneutuvuutta, koska se luo pohjan pitkäaikaiselle asiakassuhteelle ja tarjoaa selkeää lisäarvoa asiakkaalle.

Financial Controller ja Financial Assistant

Azets on yksi suurimmista ja edistyksellisimmistä taloushallinnon, HR-palveluiden ja palkanlaskennan ulkoistuspalveluja ja kokonaisratkaisuja tarjoavista yrityksistä. Yhdistämme asiakkaamme liiketoiminnan ymmärrykseen konsultoivan taloushallinnon asiantuntemuksen sekä markkinoiden parhaat työkalut. Tuotamme palvelukokonaisuuksia, joilla tehostamme ja automatisoimme asiakkaidemme liiketoimintaa. Azets-konsernissa on noin 3000 työntekijää ja liikevaihtomme on noin 240 miljoonaa euroa. 

Financial Assistant

Me Azetsilla haemme Financial Assistantin tehtävään itseohjautuvia, asiakaspalveluhenkisiä tekijöitä, joilla on aitoa kiinnostusta taloushallintoa kohtaan sekä intoa oppia uutta ja tarttua haasteisiin.

Financial Assistantin tehtäviin Azetsilla kuuluvat avustavat taloushallinnon tehtävät. Tässä tehtävässä työskentelet tiiviisti yhdessä tiimisi kanssa.

Financial Controller

Financial Controller Azetsilla on ulospäinsuuntautuva, itseohjautuva ja konsultoivan työotteen omaava taloushallinnon asiantuntija, joka ei pelkää tarttua haasteisiin ja työskentelee asiakasrajapinnassa kuin kala vedessä.

Financial Controllerin tehtävässä vastaat asiakasyritysten kirjanpitoon ja raportointiin liittyvistä toimeksiannoista yhdessä muun tiimin kanssa. Tässä roolissa pääset osallistumaan mielenkiintoisiin asiakasprojekteihin ja kehittymään kokonaisvaltaiseksi taloushallinnon asiantuntijaksi. Tehtävässä edellytetään järjestelmäorientoitunutta työskentelyotetta.

Molemmat tehtävät edellyttävät MS Officen, MS Dynamicsin ja/tai Baswaren osaamista. Työkielinä tehtävissä toimivat suomi ja englanti. Azetsin modernit työtilat sijaitsevat aivan Helsingin ydinkeskustassa, Elielinaukiolla.

Olisiko tässä sinun seuraava askeleesi taloushallinnon uralla?

Kirjanpitäjä

GOS Consulting Oy on kokonaisvaltainen finanssipalveluyhtiö, jonka palvelut kattavat kaikki yrityksen taloushallinnon tarpeet aina kirjanpidosta talouden suunnitteluun ja hallitustyöskentelyyn. Yrityksen omistajilla on pitkä kokemus vaativista liikkeenjohdon, yritystutkimuksen sekä pankki- ja rahoitus sektorin tehtävistä.

Yritykseen etsitään kokenutta, tiilinpäätöstaitoista kirjanpitäjää. Tehtävään kuuluu kirjanpidon ja reskontran tehtäviä, tilinpäätöksiä ja veroilmoituksia. Henkilöltä toivotaan mielellään osaamista Procountorista ja/tai Netvisorista. Tilitoimistokokemus katsotaan eduksi. Henkilön toivotaan olevan yhteistyökykyinen ja omaavan talouskoulutusta. Tehtävässä edellytetään suomen ja englanninkielen hyvää taitoa.

Palkanlaskija / palkka-asiantuntija

Meidän kanssamme pääset rakentamaan parempaa yhteiskuntaa: viihtyisiä koteja ja asuinalueita, toimivaa infrastruktuuria sekä moderneja tiloja yritysten ja yhteisöjen tarpeisiin. Kansainvälisenä yrityksenä tarjoamme sinulle monia mahdollisuuksia kehittymiseen, yhteistyöhön ja liikkuvuuteen. Toimimme turvallisesti, eettisesti ja avoimesti.

Välitämme ihmisistä ja ympäristöstä – välitämme sinun hyvinvoinnistasi. Skanskalla pääset osaksi reilua, innostavaa ja hyväksyvää työyhteisöä, jossa jokaisella on mahdollisuus menestyä. Opimme jatkuvasti toisiltamme ja toimimme tehokkaasti tiimeinä. Olemme parempia yhdessä.

Skanskalla teet aidosti merkityksellistä ja mielenkiintoista työtä. Tule mukaan rakentamaan parempaa yhteiskuntaa!

Palkanlaskija/palkka-asiantuntija

Tiimi hoitaa Skanskan Suomessa toimivien yritysten palkanlaskennan kokonaisvaltaisesti (sis. Kela-ja tapaturmailmoitusten käsittelyn sekä matkalaskujen tarkastamisen). Palkanlaskijat neuvovat esimiehiä palkanmaksuun ja työsuhdeasioihin liittyvissä kysymyksissä. Tiimiin kuuluu tällä hetkellä 4 palkanlaskijaa, jotka huolehtivat viiden eri yrityksen tunti- ja kuukausipalkkojen laskennan. Tuntipalkat maksetaan joka toinen viikkoa ja kuukausipalkat kerran kuussa.

Palkanlaskijat ovat kokeneita ja hallitsevat tehtävät monipuolisesti. He ovat palvelualttiita, numerotarkkoja sekä tehtäviinsä sitoutuneita. Vaikka jokaisella on oma vastuualueensa, kaikki auttavat toisiaan kiireisimpinä aikoina.

Tuleva työsi on pääasiassa palkanlaskentaa joko toimihenkilö- tai työntekijäryhmissä. Tehtävään liittyy järjestelmissä suoritettavaa asiatarkastusta sekä puhelinneuvontaa ja kirjeenvaihtoa sähköpostitse. Teet päivittäin yhteistyötä sekä palkansaajien että esimiesten ja viranomaistahojen kanssa. Tallennustyötä on myös jonkin verran.

Käytössä CGI-palkat, uusi järjestelmä Mepco-palkat ja HR käyttöönotto menossa.

Aikaisempi työkokemus ei ole välttämätöntä, mutta erinomaisen pohjan työlle tarjoavat esimerkiksi laskentatoimen tai kirjanpidon opiskelu ja merkonomin tai tradenomin tutkinto. Perustiedot henkilöverotuksesta ovat hyvä plussa. Excel-osaaminen sekä kokemus jonkin palkkajärjestelmän käytöstä olisi toivottavaa.

Toivomme, että olet halukas ja nopea oppimaan uutta, oma-aloitteinen, numerotarkka, luotettava sekä rohkea. Työ vaatii joustavuutta, hyviä vuorovaikutustaitoja ja kykyä työskennellä tiimissä muut huomioon ottaen.

Kirjanpitäjä / kirjanpidon harjoittelija

Olemme alan johtava yksityinen toimija ja uudistamme koko toimialaa. Olemme eturivissä parantamassa hoidon laatua ja vaikuttavuutta sekä suomalaisten elämänlaatua. Terveystalossa pääset osaksi iloista sekä ammattitaitoista työyhteisöä. Viihdymme työssämme ja aamuisin on kiva tulla töihin. Meille on tärkeää positiivinen työskentelyasenne sekä työkavereiden tukeminen arjessa. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työtehtävän, nopeatempoisen työympäristön sekä mahdollisuuden itsesi kehittämiseen.

Kirjanpidon harjoittelija/kirjanpitäjä

Paikka sijoittuu suuterveyden puolen 10 hengen tiimiin, ulkoisen laskennan ja kirjanpidon tehtäviin. Työnkuvaan sisältyy manuaalisia kirjauksia, kassatilitysten ja myyntien kirjauksia sekä pankkitilien täsmäytyksiä. Henkilöllä olisi hyvä olla kokemusta taloushallinnon tehtävistä (alv, myyntikirjaukset). Tehtävään toivotaan ennestään työkokemusta, joka voi olla esim. rahaliikenteen kirjanpidosta, tilityksistä (täsmäytyksistä).

Arvostamme nöyryyttä oppimiselle, kykyä kehittyä ja halua oman työn kehittämiseen. Sinulla on itsenäinen työote, hyvät tiimityöskentelytaidot sekä rohkeutta ja aloitteellisuutta. Sonet järjestelmän tuntemus eduksi (viranomaisraportointi), mutta ei välttämätöntä koska yritykseen on tulossa ERP-projekti. Etua myös Baswaren ja IP- ostolaskujen kierrätysjärjestelmien tuntemisesta.

Kirjanpitäjä ja Taloushallinnon työntekijä

Yleiselektroniikka Oyj on elektroniikka- ja tietoliikennealan tukkukauppaa ja markkinointia harjoittava konserni. Sen päätuotteet ovat elektroniikan ja sähkötekniikan komponentit, mittalaitteet ja työkalut. Yleiselektroniikka Oyj on Yleiselektroniikka konsernin emoyhtiö ja Suomen lisäksi konsernilla on tytäryhtiöt Virossa, Latviassa, Liettuassa ja Venäjällä. Yleiselektroniikan markkinointi nimi on YE International. Yrityksen toimipiste sijaitsee Espoossa. Yleiselektroniikalla on mahdollisuus oppia taloushallinnon töitä kokonaisvaltaisesti, päästen samalla tutustumaan myös konsernitoimintoihin ja pörssiyhtiövaatimuksiin.

Yleiselektroniikan taloustiimi koostuu pääkirjanpitäjästä, myyntireskontranhoitajasta, ostoassistentista, Business Controllerista ja talousjohtajasta. Tiimin vastuulla on emoyhtiön sisäinen ja ulkoinen laskenta, palkanlaskenta ja kassaliikenne- sekä konserniraportointi.

Taloustiimiin etsitään henkilöitä kirjanpitäjän ja taloushallinnon työntekijän tehtäviin.

Molemmissa tehtävissä menestyy henkilö, joka on avoin, pelkäämätön ja omaa reippaan otteen työntekoon. Tehtävät edellyttävät englannin kielen taitoa, stressinsietokykyä, sitkeyttä, kiinnostusta toiminnan kehittämiseen sekä uusien asioiden kokeilemiseen.

Kokemukset projekti- ja/tai taloushallinnon töistä ja mahdollinen kokemus kansainvälisestä kaupasta, vienti- ja tuontitoiminnasta sekä tukkukaupasta ovat eduksi.

Taloushallinnon työntekijä

Henkilö tulee osallistumaan kehitysprojekteihin, liittyen osto- ja myyntilaskujen elektroniseen käsittelyyn. Tehtävässä pääsee oppimaan ja tekemään taloushallinnon töitä monipuolisesti. Henkilö toimii pääasiassa taloushallinnon tiimiläisten kanssa. Työ edellyttää Digia Enterprise -toiminnanohjausjärjestelmän oppimista.

Kirjanpitäjä

Henkilö tulee kouluttautumaan pääkirjanpitäjän tehtävään. Henkilö toimii pääasiassa taloushallinnon tiimiläisten kanssa. Tehtävässä edesauttaa kokemus jostain toiminnanohjausjärjestelmästä (sis. myynti, osto, varasto, taloushallinto) ja työ edellyttää Digia Enterprise -toiminnanohjausjärjestelmän sekä maksuohjelma Opus Capitan oppimista.

Ota yhteyttä

Henkilötietoja käytetään Saranen Consulting palveluista kertomiseen yhteydenoton yhteydessä. Lue lisää henkilötietojen käsittelystämme tietosuojaselosteestamme.