Anna teknologialle kasvot ja kasva IT-osaajaksi uusiin tehtäviin
Etsitkö uusia työ- ja uramahdollisuuksia tai mietitkö kenties alanvaihtoa? Onko asiakaslähtöinen tekeminen sinulle vaistomaista? Heittäydytkö uusiin haasteisiin innolla ja sykit ongelmanratkaisulle? Hienoa!
Tietoevry Service Desk Academy RekryKoulutuksen kautta sinulle ja 14 muulle uudelle tekijälle avautuu mahdollisuus aloittaa uusi työ ja suunnata todellisen kasvualan osaajaksi, taustastasi riippumatta. Tulevassa roolissasi pääset toimimaan teknologian ja ihmisen yhdistävänä liimana, luomaan ratkaisuja yhteistyössä tiimin kanssa sekä kasvattamaan samalla osaamistasi tehtävissä, joissa kaavoihin ei turhaan kangistuta.
Muovaa uraasi haluamaasi suuntaan taustastasi riippumatta
Tietoevry on pilviteknologiaan, dataan ja ohjelmistoihin erikoistunut monien mahdollisuuksien talo, jossa yhteiskunnan kehitystä tuetaan vastuullisen teknologian avulla. Tietoevryllä avoimuus, luottamus ja monimuotoisuus ohjaavat päivittäistä tekemistä ja toimivat yhteisön peruspilareina. Ja vaikka teknologia onkin usein ratkaisu, ongelmat ratkaistaan aina aitojen ihmisten toimesta. Siksi, etsimme juuri sinua Service Desk -osaajan tehtäviin.
"Siirtyminen johdon assistentin tehtävistä service desk -tehtäviin sujui helposti Sarasen rekrytoivan koulutusohjelman avulla. Tykkään työstäni tosi paljon ja koen, että tämä on mun juttu!"
-Susanna, entinen johdon assistentti, nykyinen IT-osaaja. Lue lisää kokemuksia Academysta tästä!
Arvostamme erilaisuutta ja tiettyä taustaasi tärkeämpää onkin aito halusi kehittyä uudeksi osaajaksi ja saavuttaa seuraava etappi urallasi. Tule siis sellaisena kuin olet! Uteliaisuus uusia aiheita kohtaan sekä innostus oman osaamisesi kehittämiseen ovat suurimpia valttejasi, olitpa uutta urasuuntaa pohtiva tulevaisuuden osaaja, vastavalmistunut tekijä tai alalta jo kokemusta kerryttänyt asiantuntija. Meidän tehtävämme on antaa sinulle valmiudet tulevassa työssäsi menestymiseen, taustastasi riippumatta!
Tervetuloa seuraamaan suoraa kaksikielistä TE-live-lähetystä tiistaina 8.3. klo 13. Saat kuulla lisää koulutuksen sisällöstä ja vaatimuksista, sekä Tietoevrystä työnantajana. Osallistu mukaan tästä!
Uusien osaajien rekrytointi tapahtuu Tietoevry Service Desk Academy RekryKoulutuksen kautta. Koulutusohjelman tavoitteena on työllistää ja kouluttaa uusia, motivoituneita tekijöitä Vaasan Service Desk -yksikköön 90 päivän koulutusohjelman päätteeksi. Ohjelma on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille henkilöille. Ohjelma toteutetaan yhteistyössä ELY-keskuksen, TE-palveluiden, Tietoevryn sekä koulutusjärjestäjä Sarasen kanssa.
Lue lisää, ota kiihdytyskaista IT-alalle ja aloita uusi työ Tietoevryllä - odotamme hakemustasi!