Saranen rekrytoi!
Tule meille työkaveriksi Customer Success Managerin tehtävään rekrytoi kouluttamalla -palveluihin!
Innostutko tavoitteellisesta ja merkityksellisestä myyntityöstä? Viihdytkö työssä, jossa saat johtaa projekteja tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden ja tiimin kanssa? Onko sinulla taito pitää useat langat käsissä ja viedä kokonaisuudet sujuvasti maaliin myös muuttuvissa tilanteissa?
Ketä haemme?
Haemme nyt uutta Customer Success Manageria rekrytoi kouluttamalla -palveluihin toistaiseksi voimassa olevaan, kokoaikaiseen työsuhteeseen. Haemme tehtävään Länsi-Suomen, Itä-Suomen ja Etelä-Suomen alueilta. Työskentelemme hybridi -mallilla ja työ sijoittuu lähimmälle aluetoimistollemme Espoossa, Turussa, Tampereella, Lahdessa tai Lappeenrannassa.
Oletko myynnillinen ja asiakaslähtöinen tiimipelaaja? Nautitko aktiivisesta asiakastyöstä, projektien johtamisesta ja tulosten saavuttamisesta?
Tässä työssä menestyt, jos:
- Sinulla on näyttöä menestyksekkäästä myyntityöstä ja asiakkuuksien hoidosta B2B ympäristössä
- Sinulla on kokemusta projektijohtamisen ja/tai rekrytoinnin parista
- Osaat johtaa projekteja tavoitteellisesti, hallitset kokonaisuuksia ja viestit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi
- Nautit tavoitteiden saavuttamisesta ja tiimityöstä ja motivoidut merkityksellisestä työstä.
Mitä Customer Success Manager tekee?
Customer Success Managerin roolissa vastaat rekrytoivien koulutusohjelmaprojektien tuloksekkaasta läpiviennistä yhteistyössä projektitiimin kanssa. Tehtävässä korostuu myynnillinen ote, aktiivinen asiakastyö sekä kyky tunnistaa ja vastata yritysten osaajatarpeisiin.
Keskeiset vastuualueet:
- Vastaat rekrytoivien koulutusohjelmien johtamisesta tavoitteeseen, projektimyynnistä sekä opiskelija-yritysparien muodostamisesta.
- Suunnittelet ja viet projekteja systemaattisesti kohti tavoitteita yhdessä muun projektitiimin kanssa.
- Kartoit ja kontaktoit aktiivisesti uusia potentiaalisia yritysasiakkaita sekä kasvatat nimettyjä asiakkuuksia hyödyntäen Sarasen koko palveluvalikoimaa.
- Varmistat, että koulutusohjelmiin hakeutuu sopivia hakijoita markkinoinnin tuella, arvioit hakijoiden soveltuvuutta yritysten tarpeisiin ja huolehdit onnistuneesta mätsäyksestä.
- Toimit yhteistyössä laajojen verkostojen kanssa: yritysasiakkaat, Sarasen kumppanit (esim. Google, Salesforce, Microsoft, Software Finland, Kauppakamari), alueelliset ja valtakunnalliset sidosryhmät sekä Barona, Bravedo ja muut konserniyhtiöt.
Lue halutessasi kirjoittamamme blogikirjoitus "Millaista on Customer Success Managerin työ".
Miksi Saranen?
- Aidosti merkityksellinen työ, jossa näet päivittäin, että tekemiselläsi on ihmisten ja yritysten menestykselle ratkaiseva vaikutus
- Markkinajohtajan konseptit työsi tueksi
- Töitä mielenkiintoisten IT- ja teknologia-alan asiakkaiden sekä vaikuttavien sidosryhmien kanssa
- Työhösi tukea huippuasiantuntijoilta, jotka ovat aina valmiita auttamaan
- Runsaasti oppimismahdollisuuksia - parhaat nauttivat kehittymisestä huipullakin!
- Työyhteisö, jolle yhdessä tekeminen, uusien asioiden rohkea kokeileminen ja jatkuva kehittyminen ovat sydämen asioita. Meillä järjestetään aikaa myös vapaamuotoiselle tekemiselle yhdessä, ja arvostamme tasapainoa elämässä.
Meille reilu palkka on tärkeää. Palkkaus määräytyy valittavan henkilön osaamisen ja kokemuksen perusteella. Tarjoamme kilpailukykyisen kuukausipalkan, joka sijoittuu välille 3 200–4 200 € osaamistasosta riippuen. Lisäksi käytössä on bonusjärjestelmä, joka palkitsee sekä henkilökohtaisista että tiimin yhteisistä onnistumisista.

Mikä Saranen?
Saranen on toiminut jo 30 vuoden ajan auttaen yrityksiä ja yksilöitä menestymään työelämässä. Toimimme luotettavana kumppanina rekrytoinnissa, koulutuksessa ja uuden oppimisen johtamisessa. Autamme työnhakijoita ottamaan seuraavan askeleen urallaan päivittämällä heidän osaamistaan ja vahvistamalla heidän työllistymismahdollisuuksiaan. Yrityksille tarjoamme tukea muutostilanteissa ja autamme heitä uudistumaan. Viime vuonna Saranen loi yhdessä kumppaneidensa kanssa 600 uutta työpaikkaa ja valmensi uusille urille yli 2300 osaajaa. Olemme sitoutuneet vahvistamaan työnantajien ja työnhakijoiden potentiaalia ja ohjaamaan heitä menestyksen polulle. Saranen on osa Baronan oppimisen ja hyvinvoinnin liiketoiminta-aluetta.
Sarasella työskentelee yli 70 asiantuntijaa sekä laaja freelancereiden verkosto. Työtämme ohjaavat arvomme: vaikuttavuus, luotettavuus, rohkeus ja yhdessä tekeminen. Olemme sekä tavoitteellisia, että välittäviä tiimipelaajia, joille tiimin suoritus on yhtä arvokas kuin omat saavutukset. Asiakkaidemme - niin yritysten kuin yksilöidenkin - haasteiden ratkaiseminen yhdessä on toimintamme lähtökohta, ja toivomme, että myös sinua motivoi työn merkityksellisyys!
Kiinnostuitko?
Jos tahdot kasvaa kanssamme, haluamme ehdottomasti kuulla sinusta lisää. Lähetä meille CV:si ja vapaamuotoinen hakemuksesi. Kerro hakemuksessasi, millaisesta työstä ja työyhteisöstä innostut ja millaista osaamista toisit mukanasi. Mainitsethan hakemuksessasi myös alueen, jolle haet töihin.
Haethan mahdollisimman pian tai viimeistään 15.12.2025! Käymme hakemuksia läpi ja haastattelemme hakijoita jo hakuaikana.
Mikäli mieleesi heräsi kysymyksiä, vastaamme niihin mielellämme.
Lisätietoja tehtävästä antaa
Itä-Suomi

Johanna Ojainväli
Area Business Manager
johanna.ojainvali@saranen.fi
044 460 2477
Soittoajat
to 27.11. klo 14.00-15.00
ke 3.12. klo 12.30-13.30
ti 9.12. klo 14.00-15.00
Länsi-Suomi
Hanne Salo
Area Business Manager
hanne.salo@saranen.fi
050 433 5120
Soittoajat
to 27.11. klo 13-14
ti 2.12. klo 13-14
ke 10.12. klo 10-11
Etelä-Suomi

Tommi Ohtonen
Area Business Manager, Etelä-Suomi
tommi.ohtonen@saranen.fi
050 477 8959
Soittoajat
28.11. klo 13-14
3.12. klo 12-13
9.12. klo 12-13
