Digital Growth Academy - Grow With Google

Nouse uudelle uralle liiketoiminnan kasvun, markkinoinnin ja verkkosivujen digirooleihin.

Käännä urakompassisi kohti uutta – suuntaa RekryKoulutuksesta kasvun mahdollistajaksi

Haku päättynyt

---

Miltä kuulostaisi uusi työ ja mahdollisuus kehittää osaamistasi sinua kiinnostavien aiheiden parissa? Herättääkö esimerkiksi digimarkkinointi, kasvumarkkinointi, data-analytiikka, digitaalinen palvelukehitys tai uusien sisältöjen luominen sinussa innostusta ja haet nostetta urallesi? Hienoa! Tarjoamme sinulle ja 14 muulle mahdollisuuden nousta uuteen rooliin kasvutehtävien äärelle – taustastasi riippumatta. Lue lisää, hae mukaan pian ja kasva kohti uusia ja omannäköisiä asiantuntijatehtäviä Digital Growth Academysta!

Ohjelmassa uusia uramahdollisuuksia on Uudellamaalla laajasti mm. markkinoinnin, markkinoinnin analytiikan, verkkosivujen, sisällöntuotannon, web-kehityksen, UI/UX:n, kasvumarkkinoinnin, online myynnin kuin myös erilaisten liiketoiminnan kehittämisen tehtävien parissa.
Tutustu tarkemmin rooleihin. 👉

Tekijöidensä näköisiä paikkoja – mahdollisuuksia eri taustaisille osaajille

Kokeilemalla, uskaltamalla ja optimoimalla saadaan aikaan hyviä tuloksia kasvumarkkinoinnissa sekä liiketoiminnan kehittämisessä. Yritysten kasvun avittamiseksi kaivataan nyt uusia rohkeita digiosaajia erilaisiin rooleihin. 

Uusien osaajien rekrytointi tapahtuu Digital Growth Academy RekryKoulutuksen kautta, joka tarjoaa ainutlaatuisen sauman aloittaa työ asiantuntijaroolissa uusia työtehtäviä tukevan asiantuntijakoulutuksen kautta.

Ohjelmassa rooleja on tarjolla useita erilaisia ja eritasoisia – voit siis olla urasi alussa oleva osaaja, kokemusta jo kerryttänyt tekijä tai alanvaihtoa miettivä tulevaisuuden asiantuntija. Uteliaisuus uusia aiheita ja teknologioita kohtaan, sekä innostus oman ammattitaidon kehittämiseen ovat suurimpia valttejasi, olipa taustasi minkälainen tahansa. Tavoitteemme on löytää juuri sinun taustaasi, mielenkiintoasi ja urakehitystäsi parhaiten tukeva rooli useiden yhteistyöyrityksiemme joukosta taustastasi riippumatta.

Ohjelma sisältää laadukasta asiantuntijakoulutusta (noin 30 % ohjelmasta). Pääpaino ohjelman aikana osallistujalla on kasvaa uuteen rooliin yhteistyöyrityksessä työn kautta tapahtuvassa oppimisessa – käytännön työtehtävissä ja projekteissa.

 

Viisi kuukautta kestävä ohjelma on työvoimakoulutusta, joka on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille työnhakijoille.  

Koulutus on osa Grow with Google -ohjelmaa ja se järjestetään yhteistyössä Sarasen, TE-palveluiden, ELY-keskuksen ja Google Suomen kanssa.

Tutustu alta tarkemmin ohjelman sisältöihin, avoimiin rooleihin ja tee urasi vaikuttavin siirto!

Ohjelmasta järjestetään infotilaisuus TE-livessä 22.11. klo 13 (huom. uusi ajankohta). Tervetuloa kuulemaan lisää ohjelmasta, tapaamaan koulutuksen järjestäjät sekä yhden rekrytoivan yrityksen, Hopkinsin edustajia. Linkki liveen 👉

Ota yhteyttä

Pinja_Heimala-640x640

Pinja Heimala

Project Specialist
pinja.heimala@saranen.fi
040 849 3962

Onko sinulla kysyttävää ohjelmasta tai avoimista rooleista? Ota yhteyttä projektitiimin yhteyshenkilöihin!

Millaisiin tehtäviin haluaisit suunnata? Tässä muutama esimerkki vaihtoehdoista:

Digimarkkinointi ja verkkosivut

Verkkokauppa

Auta panoksellasi järkeistämään digimarkkinointia mm. optimoinnin, nettisivujen kehityksen, automaation, liidigeneroinnin ja markkinoinnin työkalujen voimin. 

Digitaalisen palvelukehittämisen roolit

Yleinen markkinointi

Näetkö metsän puilta? Kiinnostaako tehtävät, joissa pääset hyödyntämään laajaa digityökalupakkia? Kasva erilaisiin digitaalisten palvelunkehitystehtävien tai online-myynnin pariin.

Sisältömarkkinointi

SoMe

Onko sinulla vainu toimivalle sisällölle? Kiinnostaako some tai vaikkapa hakukonemarkkinointi? Vie ideasi ajatuksesta käytäntöön ja suuntaa näköisiisi tehtäviin!

Markkinoinnin analytiikka

Analytics-data

Innostaako markkinoinnin analytiikka? Onko mututuntuma sinulle vieras käsite? Anna itsellesi tilaisuus loistaa datan ja analyysien parissa!

Tässä muutama esimerkki tarjoamistamme mahdollisuuksista. Millaisista tehtävistä sinä syttyisit? Kerro siitä meille! Tavoitteemme on löytää juuri sinun taustaasi, mielenkiintoasi ja urakehitystäsi parhaiten tukeva rooli useiden yhteistyöyrityksiemme joukosta. 

Sinun ei siis välttämättä tarvitse vielä hakuvaiheessa olla valmis asiantuntija – me autamme ohjelman aikana sinut kehittymään uuteen tehtävääsi.

 

Vaikuta urasi suuntaan - ohjelma pähkinänkuoressa

Kasva nopeasti uuteen työhön

Uusi työ vai uusi osaaminen? Mitä jos valitsisit molemmat.

Digital Growth Academy on muutakin kuin pelkkä koulutus, sillä se yhdistää uudet työtehtävät ja asiantuntijakoulutuksen tehokkaasti yhteen pakettiin. Tähtäimessä olevan työpaikan lisäksi panostat omaan osaamiseesi myös pidemmällä tähtäimellä ja kasvatat asiantuntijuuttasi niiden taitojen parissa, joista työnantajat kilpailevat. Koulutuksen tärkeimpänä tavoitteena on työllistää sinut yhteistyöyritykseemme 5 kk mittaisen ohjelman päätteeksi. Viiden kuukauden jakson aikana pääset tutustumaan työyhteisöön ja lopullisiin työtehtäviin jo ennalta ja löydät oikeat työkalut tulevassa roolissasi menestymiseen.

Koulutusohjelman tärkeimpänä tavoitteena on opiskelijoiden työllistyminen koulutuksen päätteeksi. Sarasen toteuttamista rekrytoivista koulutusohjelmista 80 % osallistujista työllistyy keskimäärin ohjelman päätteeksi uuteen rooliin.

Digital Growth Academy RekryKoulutus on työvoimakoulutusta, joka on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus järjestetään yhteistyössä TE-palveluiden, ELY-keskuksen, Sarasen, Google Suomen ja yhteistyöyritysten kanssa. Ohjelma on osallistujille maksuton.

Työsopimus -uusi työ
Löydä omannäköisiä työtehtäviä

Mihin suuntaan haluaisit uraasi taivuttaa?

Ohjelma tarjoaa sinulle mahdollisuuden vaikuttaa työurasi suuntaan ja siihen, miltä seuraava roolisi voisi näyttää. 

Uteliaisuus uusia aiheita ja teknologioita kohtaan, sekä innostus oman ammattitaidon kehittämiseen ovat suurimpia valttejasi, olitpa urasi alkutaipaleella oleva tekijä tai jo kokeneempi asiantuntija. Sinun ei siis välttämättä tarvitse vielä hakuvaiheessa olla valmis asiantuntija – me autamme sinut kasvamaan ohjelman aikana uuteen tehtävääsi!

Avoimia rooleja on useita ja eritasoisia ja lopulliset työtehtävät ovat mahdollisuuksien mukaan muokattavissa hakijoiden osaamisen ja mielenkiintojen mukaisesti. Aiemmista järjestämistämme vastaavista asiantuntijakoulutuksista jo useat sadat henkilöt ovat työllistyneet mm. seuraaviin tehtäviin:

  • Growth Hacker
  • Business/Web Analyst
  • Digital Marketing Specialist
  • SEO / SEM Specialist
  • Content Specialist
  • Business Development Specialist 
  • Verkkokaupan asiantuntija
  • Markkinointipäällikkö
  • Sales & Marketing Coordinator
  • Wordpress-osaaja
  • Online Sales Specialist
  • Customer Experience Specialist
  • UI/UX Developer
Useita rooleja tarjolla
Nostetta osaamiseen huippukoulutuksesta

Ajantasaisinta koulutusta alan huipulta. 

Saat ohjelman aikana laadukasta koulutusta alan johtavilta tekijöiltä ja pääset kasvattamaan osaamistasi niiden taitojen parissa, joista työnantajat kilpailevat nyt ja tulevaisuudessa. Opit eivät jää pelkästään ajatuksen tasolle, vaan pääset hyödyntämään oppimaasi kätevästi uusissa työtehtävissäsi.

Viiden kuukauden koulutus sisältää n. 30 päivää asiantuntijakoulutusta, joistat osa on itsenäistä opiskelua. Grow with Google -ohjelman kanssa yhteistyössä järjestettävä koulutus takaa, että kasvumarkkinoinnille elintärkeät Google-työkalut ja -ekosysteemi tulevat sinulle erittäin tutuksi.

Ohjelman aikana pääpaino on yhteistyöyrityksissä toteutettavassa työn kautta tapahtuvassa oppimisessa – käytännön työtehtävissä ja projekteissa.

Ohjelma on osallistujille maksuton ja koulutuspäivät järjestetään toistaiseksi etätoteutuksena.

Asiantuntijakoulutuksessa pääset perehtymään mm. seuraaviin koulutussisältöihin:

  • Digitaalisuus kasvun ajurina
  • Datan ja analytiikan hyödyntäminen liiketoiminnan kehittämiseen
  • Digitaalinen palvelumuotoilu ja käyttäjäkokemus
  • Viestintätaidot teknologian ja liiketoiminnan rajapinnassa
  • Asiakasdatan ja tuotedatan hyödyntäminen
  • Digitaalinen kasvumarkkinointi & markkinoinnin automaatio
  • Digitaalisen markkinoinnin ja myynnin työkalut (B2B ja B2C)
  • Roolikohtaisesti räätälöitävä syventävä teknologiaosio (esim. analytiikka, verkkokauppa,
  • digitaalisten palveluiden muotoilu, digitaalinen myynti tai digimarkkinointi)
  • GDPR digitaalisessa liiketoiminnassa
  • Webbikehitys, lähdekoodi ja algoritmit liiketoiminnan kasvun ajurina
Koulutusta
Saranen työnhaun agenttinasi

Vähennät työpaikkojen hakuammuntaa ja hakemuksien määrää.

Sarasen osaamisprofiili toimii käyntikorttinasi hakemasi ohjelman rekrytoiviin yhteistyöyrityksiin, jonka kautta pääset kertomaan taustastasi, osaamisestasi ja motivaatiostasi kaikkiin avoimiin paikkoihin kätevästi vain yhden hakemuksen kautta. Näin et sulje ovia erikseen miltään mahdollisuudelta.

Me Sarasella tuemme sinua hakuprosessin aikana ja etsimme sinun profiiliisi sopivia työmahdollisuuksia yhteistyöyrityksiemme joukosta. Tavoitteemme on löytää juuri sinun osaamistasi ja urakehitystäsi parhaiten tukeva rooli!

Asiantuntija

Osallistujatarinoita

Minulle oli silmiä avaavaa tajuta esimerkiksi se, kuinka iso vaikutus erilaisilla työkaluilla on ja mitä kaikkea niillä voi tehdä. Ennen koulutusta en ollut ajatellut, kuinka suuri markkinoinnin maailma on. Suosittelen rekrytoivaa koulutusta kaikille, jotka haluavat vaihtaa alaa tai kehittää itseään

-Miikka Wakkola, Digital Marketing Specialist, Markkinointitoimisto WDS

miikka-wakkola-photoby-jp-kankkunen
Voin rehellisesti sanoa, että en luultavasti olisi saanut edes mahdollisuutta päästä yrittämään minkäänlaista markkinoinnin ja sisällöntuotannon työtä ilman tätä koulutusohjelmaa. Se mahdollisti unelmani toteutumisen, vaikka maailmassa vallitsi epätietoisuus koronaviruksen takia. Sanoisin, että koko matka on ollut Sarasen ja työnantajani takia viiden tähden kokonaisuus.

Lue Johanneksen koko tarina tästä!

-Johannes Suni, Growth Hacker, Draivi Media

ecommercepro-referenssikuva-johannes
Minut otettiin hyvin vastaan WDS:llä. Kaikki sujui hyvin ja sujahdin hyvin mukaan työympäristöön. Aina saa vetää työkaveria hihasta ja pyytää päästä mukaan uuteen juttuun, jos jokin kiinnostaa.

-Camilla Tauro, Digital Content Specialist, Markkinointitoimisto WDS

CamillaTauro03-nelio-1
Olen tyytyväinen, että lähdin mukaan koulutusohjelmaan. Nyt olen allekirjoittanut työsopimuksen ja koulutusohjelma päättyy pian. Olen hyvillä mielin – löysin mukavan firman työnantajaksi!
 
Lue Lindan koko tarina tästä!

-Linda Ahoniemi, E-commerce Specialist, Hobby Hall

ecommercepro-referenssikuva
0 / 0

Avoimet roolit

Avoimia paikkoja on useita ja eritasoisia ja lopulliset työtehtävät ovat mahdollisuuksien mukaan muokattavissa taustasi ja mielenkiintojesi mukaisesti.

Päivitämme alle avoimia rooleja jatkuvasti hakuajan aikana uusien tarpeiden syntyessä. Listattujen paikkojen lisäksi voit hakea myös moniin muihiin rooleihin. Huomioithan siis, että kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä. Haemme yrityspaikkoja myös hakijalähtöisesti - hae siis rohkeasti mukaan!

💡 Klikkaa plussista lisätietoja!

Hopkins on vuonna 2016 perustettu digitaalisen markkinoinnin toimisto. Kuudessa vuodessa olemme kasvaneet yhdeksi maan suurimmista toimijoista omassa kategoriassamme.

Autamme yrityksiä kasvattamaan verkkoliiketoimintaansa tekemällä mitattavaa, tuottavaa markkinointia asiakaspolun jokaisessa vaiheessa. Palvelumme koostuu digitaalisesta mainonnasta, hakukoneoptimoinnista, web-analytiikasta ja markkinoinnin automaatiosta.

Koulutusohjelma on testattu ja hyväksi havaittu. Kuuden kk:n intensiivinen jakso käydään suunnitelmallisesti ja ohjatusti läpi koulutuksesta vastaavan konsulttimme johdolla. Kouluttamista tehdään useamman sr-konsultin voimin. Oppiminen tapahtuu parityöskentelyn sekä oikean asiakastyön kautta. Koulutusjakson aikana perehdytään mm. seuraaviin asioihin:  

  • Google Ads  
  • Facebook/Smartly 
  • Google Analytics / GTM  
  • Markkinoinnin automaatio 
  • RTB/Programmatic 
  • SEO, CRO (Perustaso) 

Harjoittelemme myös esiintymistä ja laadukkaiden presentaatioiden tuottamista.

Koska investoimme tähän koulutukseen merkittävästi, pyrimme aina harjoittelujakson päätyttyä solmimaan traineen kanssa työsuhteen. Monet entiset traineemme ovat nyt pesunkestäviä Hopkins- konsultteja.

Olemme mm. Google Partner, Hubspot Partner ja Smartly Agency Partner. Liikevaihtomme vuonna 2021 oli 5,8 m€. Työntekijöitä Hopkinsilla on jo lähes 40. Toimipaikkamme sijaitsee Helsingin Kampissa.

A2B on kotimainen kuljetusyhtiö ja ekologisten kuljetusten pioneeri Suomessa.
Työntekijöitä meillä on 60 kpl ja ajoneuvoja 55 kpl. Koko kalustomme toimii kotimaisella jätteistä tehdyllä biokaasulla ja tuulivoimalla. 
Toimistomme sijaitsee Helsingin Metsälässä. 
Yritys on kasvussa ja haemme osaajia joukkoomme.

Markkinointi ja myynti koordinaattorin rooliin kuuluvat tehtävät:

  • Google kampanjat

  • nettisivujen päivitys ja kehitys

  • markkinointikampanjat

  • myynnin edistäminen

  • somemarkkinointi

Orifarm on dynaaminen kansainvälisesti toimiva tanskalainen lääkeyritys. Orifarmin perustivat vuonna 1994 Birgitte ja Hans Bøgh-Sørensen vahvalla yrittäjyysmissiolla. Taustalla oleva tutkimusmatkailijahenki leimaa edelleen yritystä ja ohjaa meitä kunnianhimoisesti etsimään uusia mahdollisuuksia kasvattaa liiketoimintaamme.  

Toimimme kolmella pääliiketoiminta-alueella: Rinnakkaismaahantuodut lääkkeet, geneeriset lääkkeet sekä itsehoitolääkkeet- ja valmisteet. Olemme Euroopan suurin lääkkeiden rinnakkaistuoja ja yksi Suomen suurimmista itsehoitolääkkeiden markkinoijista. Suomessa valikoimaamme kuuluvat tunnetut tuotemerkit kuten A-Vita, Calcichew, Codetabs, Finrexin ja Pamol.

Orifarm konsernissa työskentelee noin 2 200 henkilöä monipuolisissa tehtävissä. Suomen tiimissämme on 16 lääkealan ammattilaista. Toimipisteemme sijaitsee Spektri Business Parkissa Espoossa hiljattain remontoidussa toimistorakennuksessa. Työskentelemme hybridimallilla toimisto/etätyö yhdistelmällä. 

Digitaalinen markkinointi on olennainen osa tulevaisuuden strategiaamme. Visiomme on toimia asiakaskeskeisesti ja monikanavaisesti, jotta voimme vastata potilaiden, kuluttajien ja terveydenhuollon ammattilaisten tarpeisiin oikeaan aikaan ja oikeassa viestintäkanavassa.

Digital Marketing Specialistin vastuualueeseen kuuluu uuden digistrategiamme jalkauttaminen ja jatkuva kehittäminen yhdessä Tanskan digitiimin ja Suomen markkinointitiimin kanssa. Tehtäviin kuuluu mm. verkkosivujemme ylläpitämistä, Google hakusanamainontaa, sisällön optimointia ja analytiikkaa. Lisäksi Digital Marketing Specialist osallistuu markkinointikampanjoiden suunnitteluun ja tuo osaamista digimarkkinoinnin osa-alueisiin, esim. näkyvyyteemme sosiaalisen median kanavissa, kuten Facebook/Instagram/YouTube. Työhön kuuluu myös sisällöntuotantoa ja yhteydenpitoa kansainvälisiin kollegoihin, joten tehtävässä vaaditaan hyvää kirjallista ja suullista suomen- ja englanninkielen taitoa. Työ edellyttää myös oma-aloitteista otetta, hyviä taitoja työtehtävien organisointiin ja kiinnostusta terveydenhoitoa kohtaan.  

Mekanismi on pieni ja kotoisa digitoimisto. Meillä on tehty netistä nätimpää jo 2000-luvun alkupuolelta. Työskentelemme sekä B2B että B2C brändien parissa. Uskallamme rohkeasti sanoa, että kuululle Suomen kovimpien WordPress-osaajien joukkoon. Viihtyisä toimistomme sijaitsee Intiankadulla Kumpulassa. Tutustu www.mekanismi.fi

Liiketoimintamme selkärankana toimivat:
* Laadukkaat, räätälöidyt verkkosivustot
* Verkkokauppojen toteuttaminen
* Ohjelmistokehitysprojektit
* Hakukoneoptimointi
* Digitaalinen markkinointi

Etsimme intohimoista tyyppiä joukkoomme kasvamaan. Aloitat aluksi traineena, tarkoituksena tietenkin, että jäisit mekanismilaiseksi myös jatkossa. Tarkoituksena olisi kasvattaa sinusta hakukonemarkkinoinnin asiantuntija ja vastuualueiksi olimme ajatelleet, että vastaisit lopulta sekä asiakkaidemme että yrityksemme oman SEO-strategian suunnittelusta, toteuttamisesta ja hallinnasta. Työsi sisältäisi kattavan valikoiman tehtäviä, kuten Google- ja somemainontaa, analytiikkaa, sisältöstrategian suunnittelua, linkkien rakentamista ja avainsanastrategiaa. Pääsisit luomaan paljon erilaisia sisältöjä, joten ei olisi haittaa, mikäli sinulta löytyisi palo luovaan kirjoittamiseen.

Työskentelisit tiiviissä yhteistyössä webkehittäjiemme kanssa, jotta voit soveltaa parhaita SEO-käytäntöjä asiakasprojekteissamme. Olet myös kiinnostunut jatkuvasti kehittämään itseäsi uusimmista hakukoneoptimoinnin ja digitaalisen markkinoinnin trendeistä ja parhaista käytännöistä.

IPG Mediabrands Finlandiin kuuluvat mediatoimistot Virta UM ja Initiative, mainosteknologiaan ja dataan erikoistunut asiantuntijatoimisto Matterkind, luova yksikkömme Marvelous, asiakasymmärrystoimisto Kuulas Helsinki sekä tulospohjaiseen markkinointiin erikoistunut Reprise. Emoyhtiömme IPG on yksi maailman suurimmista markkinointialan konserneista, ja se toimii yli 100 maassa. Yhdistämme asiakasymmärryksen, datan ja luovuuden tukemaan asiakkaidemme menestystä.

Oletko intohimoisen kiinnostunut markkinoinnista ja brändeistä ja haaveilet pääseväsi työskentelemään työpaikkaan, jossa näet, mihin markkinointi tulevaisuudessa kehittyy? Haluatko päästä työskentelemään alan huipputyyppien ja mitä mahtavimpien asiakkaiden kanssa? Aloitat ensin harjoittelijana, ja jos osoittaudut harjoitteluaikana korvaamattomaksi tiimipelaajaksi, tarjoamme sinulle töitä harjoittelujakson jälkeenkin. Pääasiallinen työtehtäväsi on asiakkaidemme digitaalisen mainonnan kampanjasuunnittelussa avustaminen – tiimistä riippuen hieman eri painotuksin.

LeadSpark on suomalainen teknologiayritys, joka hankkii kuluttaja-asiakkaita eri toimialojen yrityksille. Laajennamme toimintaamme Ruotsiin ja etsimme ruotsinkielistä mainonnan osaajaa tai mainonnasta kiinnostunutta henkilöä. Arvostamme dynaamisuutta ja aktiivista työotetta. Pääset tekemään töitä useiden mainoskanavien ja teknologioiden parissa - tervetuloa!

Pääasialliset työtehtävät:

  • Mainoskampanjoiden luonti ja optimointi (Facebook / Google Ads / Natiivimainonta)
  • Mainosgrafiikan luonti
  • Päivittäistoimenpiteiden tuki (tekniset ja myynnin kyselyt)

Management Institute of Finland valmentaa johtoa ja asiantuntijoita menestymään omassa työssään paremmin. Valmennamme vuosittain yli 3000 ammattilaista ja 200 organisaatiota kehittämään omaa osaamistaan ja toimintaansa. MIF on ISO 9001 sertifioitu organisaatio.

Pääset mukaan uudistamaan Management Institute of Finlandin uusia verkkosivuja osana visuaalisen ilmeen ja sivurakenteen päivitysprojektia.
sen lisäksi tehtäviisi kuuluu digitaalisen markkinoinnin koordinaatio, sisällöntuotannon koordinaatio ja julkaisu sekä muut markkinoinnin tehtävät.

Datacubist Oy is a Finnish software vendor developing and selling Simplebim software (www.simplebim.com). Simplebim is software solution for managing and optimizing building information model data and its usage in building design and manufacturing processes. Simplebim has been on markets from 2009, has more than 5000 professional users in more than 40 countries, and has 12 reseller companies in Europe & Nordics. Typical Simplebim customers are construction companies and architecture & engineering agencies.

Datacubist is now looking for Digital Marketer to join the team. The Digital Marketer at Datacubist will work together with the Datacubist team, service providers and Simplebim resellers on varying marketing and sales related duties to promote Simplebim product and services on international markets. It is a marketing generalist role rather than specialist: you’ll get to work on diverse projects from launching a new Simplebim product to developing global reseller network and planning & executing marketing actions with own sales and resellers. The daily tasks can consist of varying marketing jobs, such as website maintenance, content marketing, customer & reseller communications, analytics and reporting, marketing automation or sales support. You certainly are not expected to master everything, the role can be adjusted according to your skills and ambitions - but appetite for learning and willingness to deliver are appreciated. At Datacubist, you will work with international customer and reseller network in fast-developing digital construction industry. Therefore, good command of English is needed. The work itself is location independent, but the training period requires frequent visits at Datacubist’s Tampere office.

GroupM on johtava maailmanlaajuinen mediatoimistoryhmä, joka toimii emoyhtiönä WPP-mediatoimistoille, mukaan lukien Mindshare, Wavemaker ja MediaCom. Me tarjoamme asiakkaillemme ensiluokkaisia markkinointiviestinnän palveluja ja ratkaisuja. Olemme johtava toimija niin mediaostajana ja digitaalisena kumppanina kuin datan, asiakaskokemuksen sekä kohderyhmäymmärryksen tuottajana. Vaikka teknologia ja data näyttelevät entistä suurempaa roolia, liiketoimintamme pyörii ensisijaisesti ammattitaitoisten työntekijöidemme ympärillä.

GroupMllä sinulla on mahdollisuus työskennellä kotimaisten ja kansainvälisten asiakkaidemme kanssa digitaalisen median kampanjoissa. Toimit ja opit meidän digitaalisilta asiantuntijoilta ja autat koordinoimaan ja johtamaan projektitiimien töitä ja varmistamaan kampanjoiden onnistumisen. Työhösi kuuluu toimintojen toteuttaminen asiakasohjeiden mukaan, sisäisten sidosryhmien tiedottaminen, digitaalinen suunnittelu, toteutus ja kampanjoiden raportointi yhdessä tiimin kanssa. Opit kehittämään sekä sisäisiä että asiakkaisiin liittyviä prosesseja ja osallistumaan lisämyyntiin innovoimalla uusia myyntimahdollisuuksia.

  • Growth Hacker
  • Business/Web Analyst
  • Digital Marketing Specialist
  • SEO / SEM Specialist
  • Content Specialist
  • Business Development Specialist 
  • Verkkokaupan asiantuntija
  • Markkinointipäällikkö
  • Sales & Marketing Coordinator
  • Wordpress-osaaja
  • Online Sales Specialist
  • Customer Experience Specialist
  • UI/UX Developer

Kenelle ohjelma on suunnattu?

Ohjelman tehtävät taipuvat moneksi ja voit suunnata kauttamme uuteen rooliin hyvin monenlaisella taustalla! Olitpa siis uraasi aloittava tekijä, digimarkkinoinnin tai -myynnin tehtävissä jo enemmän painiskellut osaaja tai alanvaihtoa pohtiva tulevaisuuden asiantuntija, koulutusohjelmamme tarjoaa sinulle mahdollisuuden nousta näköisiisi työtehtäviin.

Olet meitä varmasti kiinnostava hakija, mikäli tunnistat itsesi esimerkiksi joistain seuraavista:

  • Sinulla on palava halu ja motivaatio kehittää omaa osaamistasi kasvutehtävien parissa – tämä on kaikista tärkein piirteesi!
  • Et vierasta uusia innovaatioita ja testailet mielelläsi uusia ideoita myös käytännössä.
  • Pidät dataa ja tietoon pohjautuvaa ajattelua suuressa arvossa, olipa tähtäimessäsi luovempi, teknisempi tai kaupallisempi rooli.
  • Sinulta voi löytyä jo kokemusta markkinoinnista, verkkosivuista/verkkopalveluista, myynnistä, viestinnästä, analytiikasta/tutkimuksesta, liiketoiminnan tai asiakaskokemuksen kehittämisestä aiemman työkokemuksen, opintojen tai harrastuneisuuden kautta.

Ohjelma on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille työnhakijoille.

Koulutuksen sisältö ja info

Koulutuksen pituus: 5 kk

Hakuaika: 1.11.-28.11.2022

Koulutuksen ajankohta: 5.1.-31.5.2023 (5 kk)

Infotilaisuus: Koulutuksestä järjestetään TE-live infotilaisuus 22.11. klo 13 (huom. uusi ajankohta). Tilaisuudessa tapaat koulutuksen järjestäjät sekä rekrytoivan yrityksen, Hopkinsin edustajia. Linkki tapahtumaan: https://te-live.fi/lahetykset/S9f0HEMhy

RekryKoulutuksen ajaksi tehdään koulutussopimus yhteistyöyrityksen kanssa ja osallistujat voivat hakea ohjelman aikana ansiopäivärahaa, peruspäivärahaa tai työmarkkinatukea, sekä kulukorvausta.

Koulutusohjelman sisältö:

Ohjelma sisältää noin 30% asiantuntijakoulutusta (n. 30 päivää) ja 70% käytännön työskentelyä yhteistyöyrityksessä. 

Koulutuspäivät järjestetään suomeksi. Koulutukset toteutetaan osaksi lähiopetuksena sekä osaksi verkon yli. Koulutus sisältää myös ohjattua itsenäistä opiskelua.

Koulutuksen aikana syvennytään mm. seuraaviin aiheisiin:

  • Digitaalisuus kasvun ajurina
  • Datan ja analytiikan hyödyntäminen liiketoiminnan kehittämiseen
  • Digitaalinen palvelumuotoilu ja käyttäjäkokemus
  • Viestintätaidot teknologian ja liiketoiminnan rajapinnassa
  • Asiakasdatan ja tuotedatan hyödyntäminen
  • Digitaalinen kasvumarkkinointi & markkinoinnin automaatio
  • Digitaalisen markkinoinnin ja myynnin työkalut (B2B ja B2C)
  • Roolikohtaisesti räätälöitävä syventävä teknologiaosio (esim. analytiikka, verkkokauppa, digitaalisten palveluiden muotoilu, digitaalinen myynti tai digimarkkinointi)
  • GDPR digitaalisessa liiketoiminnassa
  • Webbikehitys, lähdekoodi ja algoritmit liiketoiminnan kasvun ajurina

Hakuohjeet

1. Jätä hakemuksesi TE-palveluihin

Voit hakea Digital Growth Academy - Grow with Google -RekryKoulutukseen, jos olet työttömänä tai työttömyysuhan alaisena. Varmista myös, että työnhakusi TE-palveluissa on voimassa.

Esivalinta koulutukseen tehdään TE-toimiston hakemuksen tietojen perusteella, joten muista perustella hakemuksesi huolellisesti.

Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, niin pystymme varmistamaan jouhevan hakuprosessin sekä tukemaan sinua haun aikana. Lopullisen valintapäätöksen ohjelmaan tekee rekrytoiva yritys. Olemme kaikkiin hakijoihin yhteydessä viimeistään haun päätyttyä. Koulutuksen toteutuksesta ja hakijoiden esihaastatteluista vastaa Saranen.

Koulutusnumero: 709894

2. Täytä Sarasen osaamisprofiili

Millaisiin tehtäviin haluaisit suunnata? Kerro itsestäsi ja osaamisestasi meille! Sarasen osaamisprofiili toimii käyntikorttinasi kaikkiin ohjelman rekrytoiviin yrityksiin - anna siis osaamisesi ja motivaatiosi näkyä! Jos tähtäimessäsi on joku tietty yrityspaikka, voit kertoa tästä myös profiilisi yhteydessä.

Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, niin pystymme varmistamaan jouhevan hakuprosessin sekä tukemaan sinua haun aikana. 

Lopullisen valintapäätöksen ohjelmaan tekee rekrytoiva yritys. Olemme kaikkiin hakijoihin yhteydessä viimeistään haun päätyttyä. Koulutuksen toteutuksesta ja hakijoiden esihaastatteluista vastaa Saranen.