DigiTalous Akatemia

Tartu mahdollisuuteen ja suuntaa uusiin tehtäviin asiantuntijakoulutuksesta!

Vie taitosi omannäköisiin tehtäviin ja aloita uusi työ kiihdytyskaistalta!

Hei sinä! Oletko ratkaisukeskeinen tyyppi, jolle asiakaslähtöisyys merkitsee muutakin kuin sananhelinää? Saatko polttoainetta uuden oppimisesta ja heittäydyt ennakkoluulottomasti kohti seuraavia haasteita? Hienoa! Me etsimme sinua, tuleva palkka- tai taloushallinnon osaaja!

Digitalous Akatemia RekryKoulutuksen kautta sinulle ja 13 muulle tulevalle osaajalle avautuu mahdollisuus suunnata uusiin tehtäviin talous- tai palkkahallinnon pariin – taustastasi riippumatta. 

 

Lue lisää, hae mukaan pian ja vie taitosi tehtäviin joissa ratkaisut puhuvat!

Uusi työ vai uusi osaaminen? Mitä jos valitsisit molemmat

Uusien osaajien rekrytointi tapahtuu DigiTalous Akatemia rekrytoivan koulutusohjelman kautta, joka tarjoaa sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden suunnata kasvualan tehtäviin. Kuuden kuukauden mittaisen ohjelman aikana pääset hyödyntämään asiakas- ja ratkaisukeskeistä työotettasi uusissa tehtävissäsi sekä syventämään samanaikaisesti ammattiosaamistasi alan johtavien tekijöiden opastamana. Sinun ei siis tarvitse olla vielä hakuvaiheessa valmis asiantuntija – me autamme sinut kasvamaan uuteen rooliisi!

Työ- ja opiskelutaustasi tai muu taloushallinnon tai asiakaspalvelutehtäviin valmistava kokemuksesi näyttäytyvät meille tasavertaisina - pelkän CV:n sijaan meille merkitsee eniten halusi oppia uutta, uteliaisuutesi alaa kohtaan sekä intosi heittäytyä uusiin tehtäviin täysillä mukaan.

 

Rooleja löytyykin sekä uraansa aloitteleville osaajille, alanvaihtajille että jo kokeneimmillekin asiantuntijoille. Tavoitteemme on löytää juuri sinun taustaasi, mielenkiintoasi ja urakehitystäsi parhaiten tukeva rooli useiden yhteistyöyrityksiemme joukosta. Kerro siis mikä sinua eniten innostaa ja millaisissa tehtävissä näkisit itsesi seuraavaksi!


Nyt käynnistyvän ohjelman kautta tuleva roolisi voi koostua esimerkiksi taloushallinnon tai kirjanpidon, palkkahallinnon, raportoinnin ja budjetoinnin, sovelluskonsultoinnin tai liiketoiminta- ja prosessikehityksen tehtävistä. 

Kiinnostuitko mahdollisuudesta? Jätä hakemus ja tule kuulemaan lisää ohjelmasta infotilaisuuteen TE-livessä tiistaina 17.5. klo 11:00! Livessä pääset tutustumaan ohjelman sisältöön ja työmahdollisuuksiin entistä tarkemmin, sekä tapaamaan koulutusohjelman järjestäjiä. Mukaan pääset tästä!

Ohjelma järjestetään yhteistyössä ELY-keskuksen, TE-palveluiden, Sarasen ja rekrytoivien yritysten kanssa. Koulutuksen toteutuksesta ja hakijoiden esihaastatteluista vastaa Saranen. Voit hakea koulutusohjelmaan, mikäli olet tällä hetkellä työttömänä työnhakijana tai työttömyysuhan alaisena (esim. osa- tai määräaikaisessa työssä) ja työnhakusi TE-palveluissa on voimassa. 

Ota yhteyttä

niina-heikkinen_250x250

Niina Heikkinen

Project Specialist
niina.heikkinen@saranen.fi
044 025 5628
miikka-enbuske

Miikka Enbuske

Project Manager
miikka.enbuske@saranen.fi
044 491 5132

Onko sinulla kysyttävää ohjelmasta, hakukelpoisuudestasi tai avoimista rooleista? Ota yhteyttä projektitiimin yhteyshenkilöihin!

Suurimpia valttejasi näissä tulevissa tehtävissäsi ovat mm.:

Kiinnostuksesi alan tehtäviin

Asiantuntija

Halu kasvaa ja motivaatiosi kehittyä taloushallinnon tai palkanlaskennan asiantuntijaksi on tärkein voimavarasi, olipa taustasi mikä tahansa. 

Ratkaisukeskeinen työotteesi

Oppiminen-kasvu

Heittäydyt uusiin haasteisiin innolla ja saat polttoainetta ongelmanratkaisusta. Rohkeus, positiivisuus ja oman työn johtaminen kuuluvat sanavarastoosi. 

Vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot

Konsultointi

Arvostamme vuorovaikutustaitojasi sekä haluasi etsiä ratkaisuja yhteistuumin asiakkaan kanssa.

Etsimme ennen kaikkea motivoituneita ja oman ammattitaidon kehittämisestä innostuneita uusia tekijöitä. Sinun ei siis välttämättä tarvitse vielä hakuvaiheessa olla valmis asiantuntija – me autamme ohjelman aikana sinua kehittymään uuteen tehtävääsi. 

Tavoitteemme on löytää juuri sinun taustaasi, mielenkiintoasi ja urakehitystäsi parhaiten tukeva rooli useiden yhteistyöyrityksiemme joukosta. 

Vaikuta urasi suuntaan - ohjelma pähkinänkuoressa

Nopeasti nostetta uuteen työhön

Uusi työ vai uusi osaaminen? Mitä jos valitsisit molemmat.

DigiTalous Akatemia on muutakin kuin pelkkä koulutus, sillä se yhdistää uudet työtehtävät ja asiantuntijakoulutuksen tehokkaasti yhteen pakettiin. Tähtäimessä olevan työpaikan lisäksi panostat omaan osaamiseesi myös pidemmällä tähtäimellä ja kasvatat asiantuntijuuttasi niiden taitojen parissa, joista työnantajat kilpailevat. Koulutuksen tärkeimpänä tavoitteena on työllistää sinut yhteistyöyritykseemme 6 kk mittaisen ohjelman päätteeksi. Kuuden kuukauden jakson aikana pääset tutustumaan työyhteisöön ja lopullisiin työtehtäviin jo ennalta ja löydät oikeat työkalut tulevassa roolissasi menestymiseen.

DigiTalous Akatemia RekryKoulutus on työvoimakoulutusta, joka on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus järjestetään yhteistyössä TE-palveluiden, ELY-keskuksen ja Sarasen kanssa. 

Ohjelma on osallistujille maksuton.

Työsopimus -uusi työ
Löydä omannäköisiä tehtäviä

Mihin suuntaan haluaisit suunnata?

Ohjelma tarjoaa sinulle mahdollisuuden vaikuttaa työurasi suuntaan ja siihen, miltä seuraava roolisi voisi näyttää. Uteliaisuus uusia aiheita ja teknologioita kohtaan, sekä innostus oman ammattitaidon kehittämiseen ovat suurimpia valttejasi, olitpa urasi alkutaipaleella oleva tekijä tai jo kokeneempi asiantuntija. Sinun ei siis välttämättä tarvitse vielä hakuvaiheessa olla valmis asiantuntija – me autamme sinut kasvamaan ohjelman aikana uuteen tehtävääsi!

Avoimia rooleja on useita ja eritasoisia ja lopulliset työtehtävät ovat mahdollisuuksien mukaan muokattavissa hakijoiden osaamisen ja mielenkiintojen mukaisesti. Aiemmista järjestämistämme taloushallinnon alan ohjelmista on työllistynyt henkilöitä mm. seuraaviin tehtäviin:

  • kirjanpitäjä
  • controller
  • reskontranhoitaja
  • palkka-asiantuntija
  • talousassistentti
  • sovellustukihenkilö
  • taloushallinnon sovelluskonsultti
  • järjestelmäasiantuntija
Useita rooleja tarjolla
Hanki ajantasaisinta osaamista

Ajantasaisinta koulutusta alan huipulta.

Saat ohjelman aikana laadukasta koulutusta alan johtavilta tekijöiltä ja kasvattamaan osaamistasi niiden taitojen parissa, joista työnantajat kilpailevat nyt ja tulevaisuudessa. Opit eivät jää pelkästään ajatuksen tasolle, vaan pääset hyödyntämään oppimaasi kätevästi uusissa työtehtävissäsi, roolistasi riippumatta. Koulutusta on yhteensä noin 20-25 päivää.

Ohjelma on osallistujille maksuton.

Kouluksen aikana käydään läpi mm. seuraavia aiheita: 

  • kirjanpidon periaatteet ja erityiskysymykset
  • budjetointi ja ennustaminen
  • raportointi
  • palkanlaskennan periaatteet ja erityiskysymykset
  • taloushallinnon ratkaisut ja digitaaliset työkalut
  • automatisoitu taloushallinto ja ohjelmistorobotiikka
  • tekoäly taloushallinnossa
  • arvonlisäverotus ja tilinpäätökset
  • taloushallinnon asiantuntijan viestintä- ja vuorovaikutustaidot
Koulutusta
Saranen työnhaun agenttina

Vähennä työpaikkojen hakuammuntaa ja hakemuksien määrää.

Hakemuksesi yhteydessä täytettävä Sarasen osaamisprofiili toimii käyntikorttinasi hakemasi ohjelman rekrytoiviin yhteistyöyrityksiin, jonka kautta pääset kertomaan taustastasi, osaamisestasi ja motivaatiostasi.

Me Sarasella tuemme sinua hakuprosessin aikana ja etsimme sinun profiiliisi sopivia työmahdollisuuksia yhteistyöyrityksiemme joukosta. Tavoitteemme on löytää juuri sinun osaamistasi ja urakehitystäsi parhaiten tukeva rooli!

Asiantuntija

Osallistujatarinoita

Rekrytoiva koulutusohjelma oli tosi hyvä tapa päästä sisälle uuteen paikkaa. Suosittelen ohjelmaa kaikille, ketkä haluavat täydentää osaamistaan ja jotka ovat uuden äärellä.

Lue Johannan kokemuksia DigiTalous Akatemiasta!

-Johanna Isojärvi, Financial Application Specialist, Monetra

Johanna_Isojarvi_monetra
Näkisin, että ilman tällaista ohjelmaa, minun olisi ollut hankala työllistyä ilman aikaisempaa alan kokemusta. Omissa AMK-opinnoistani, kun vain sivuttiin pintapuolisesti esimerkiksi kirjanpitoa. Siinä puolessa vuodessa, mitä ohjelma kestää, saa hyvän mahdollisuuden oppia uutta ja päästä sisään työtehtäviin. Uutta tulee paljon, joten ainakin avointa mieltä kannattaa olla. Koulutusohjelmissa on loistava sauma lopulta työllistyä, joten kyllä tähän kannattaa panostaakin.

Lue Mikon koko tarina tästä!

-Mikko Ryömä, Development Director, Staria

Mikko_Ryoma 400x400
0 / 0

Kenelle ohjelma on suunnattu?

Voit suunnata uusiin tehtäviin hyvin monenlaisella taustalla, olitpa sitten työkokemusta palkka-, talous-, tai henkilöstöhallinnon parista omaava osaaja, vastavalmistunut tulevaisuuden tekijä tai uutta suuntaa urallesi miettivä osaaja. Sinun ei siis tarvitse olla vielä hakuvaiheessa valmis osaaja – me autamme sinua kasvamaan uuteen rooliisi asiantuntijakoulutuksen kautta!

Voit hakea rekrytoivaan koulutusohjelmaan, mikäli olet tällä hetkellä työttömänä työnhakijana tai työttömyysuhan alla (esim. osa- tai määräaikaisessa työssä) ja työnhakusi TE-palveluissa on voimassa. Ole meihin rohkeasti yhteydessä, mikäli hakukelpoisuutesi mietityttää!

Haluamme ehdottomasti kuulla sinusta lisää, jos tunnistat itsesi esimerkiksi joistakin näistä:

  • Sinulla on palava halu ja motivaatio kehittää omaa osaamistasi ja kasvaa modernin palkkahallinnon asiantuntijaksi – tämä on kaikista tärkein kriteeri
  • Sinulta löytyy aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävien parista
  • Olet opiskellut palkka- tai henkilöstöhallintoa, ja haluaisit päästä aloittamaan urasi alan asiantuntijana
  • Sinulla on kokemusta taloushallinnon avustavista tehtävistä, kirjanpidosta, palkanlaskennasta, sisäisestä laskennasta tai taloushallinnon järjestelmä- ja sovellustehtävistä koulutuksen, työkokemuksen tai projektien kautta
  • Näet tulevaisuutesi palkka- tai henkilöstöhallinnon järjestelmien parissa ja haluat hyödyntää tulevissa työtehtävissäsi vahvaa IT- ja järjestelmäosaamistasi
  • Sinulla on järjestelmällinen työote, hyvät vuorovaikutustaidot ja haluat pysyä ajan tasalla alan viimeisimmistä teknologioista ja ratkaisuista

Avoimet roolit

Avoimia paikkoja on useita ja eritasoisia ja lopulliset työtehtävät ovat mahdollisuuksien mukaan muokattavissa taustasi ja mielenkiintojesi mukaisesti.

Päivitämme avoimia rooleja jatkuvasti hakuajan aikana uusien tarpeiden syntyessä. Listattujen paikkojen lisäksi voit hakea myös moniin muihiin rooleihin. Huomioithan siis, että kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä. Haemme yrityspaikkoja myös hakijalähtöisesti - hae siis rohkeasti mukaan!

Monetra Oulu Oy on Monetra-konsernin pohjoisin alueyhtiö, jossa palvellaan asiakasorganisaatioita luotettavasti ja joustavasti. Monetra Oulu Oy tuottaa asiakkaille talous- ja henkilöstöhallinnon palvelut, hallinto-, hankinta-, rekrytointi-, painatus-, tulkki-, sekä asiakirja- ja tietosuojapalvelut. Monetra Oulu Oy:n palveluksessa työskentelee lähes 700 henkilöä. Toimipisteet sijaitsevat Oulussa, Haapavedellä, Sodankylässä, Kajaanissa sekä Jyväskylässä. Asiakkaihin kuuluu niin kuntia, kuntayhtymiä kuin osakeyhtiöitäkin.

Palkanlaskijan työssä toimit asiakkaan suuntaan ensisijaisena kontaktipisteenä palkanlaskennan tehtävissä, ja vastuullasi on sovittujen organisaatioiden palkkojen oikeellisuus ja maksupäivien noudattaminen. Tehtävässäsi sovellat ja tulkitset eri alojen työehtosopimuksia palkkaprosessiin liittyen.

Toivomme sinulta:

  • Aktiivista ja tavoitteellista työotetta
  • Positiivista asennetta
  • Aito kiinnostus uuden oppimista kohtaani
  • Emme etsi valmista osaajaa, mutta eduksi on kokemus tai kiinnostus talous – ja palkkahallintoa sekä projektityöskentelyä kohtaan

Monetra Oulu Oy on Monetra-konsernin pohjoisin alueyhtiö, jossa palvellaan asiakasorganisaatioita luotettavasti ja joustavasti. Monetra Oulu Oy tuottaa asiakkaille talous- ja henkilöstöhallinnon palvelut, hallinto-, hankinta-, rekrytointi-, painatus-, tulkki-, sekä asiakirja- ja tietosuojapalvelut. Monetra Oulu Oy:n palveluksessa työskentelee lähes 700 henkilöä. Toimipisteet sijaitsevat Oulussa, Haapavedellä, Sodankylässä, Kajaanissa sekä Jyväskylässä. Asiakkaihin kuuluu niin kuntia, kuntayhtymiä kuin osakeyhtiöitäkin.

Kirjanpitäjän työssä hoidetaan vastuullisesti kirjanpitoa tilinpäätöksineen ja veroilmoituksineen. Osallistut asiantuntijana yhteistyöpalavereihin ja kehität prosessia hyödyntäen automatiikkaa ja robotiikkaa. Tehtäviin kuuluu sisäinen ja ulkoinen asiakaspalvelu ja laadunseuranta.

Toivomme sinulta:

  • Aktiivista ja tavoitteellista työotetta
  • Positiivista asennetta
  • Aito kiinnostus uuden oppimista kohtaani
  • Emme etsi valmista osaajaa, mutta eduksi on kokemus tai kiinnostus talous – ja palkkahallintoa sekä projektityöskentelyä kohtaan

Monetra Oulu Oy on Monetra-konsernin pohjoisin alueyhtiö, jossa palvellaan asiakasorganisaatioita luotettavasti ja joustavasti. Monetra Oulu Oy tuottaa asiakkaille talous- ja henkilöstöhallinnon palvelut, hallinto-, hankinta-, rekrytointi-, painatus-, tulkki-, sekä asiakirja- ja tietosuojapalvelut. Monetra Oulu Oy:n palveluksessa työskentelee lähes 700 henkilöä. Toimipisteet sijaitsevat Oulussa, Haapavedellä, Sodankylässä, Kajaanissa sekä Jyväskylässä. Asiakkaihin kuuluu niin kuntia, kuntayhtymiä kuin osakeyhtiöitäkin.

Projektipäällikön työssä johdat itsenäisesti mm. uusien asiakkaiden vastaanottoon, palvelujemme kehittämiseen, sekä talous- ja henkilöstöhallinnon digitalisointiin liittyviä projekteja. Toimit keskeisenä kontaktina asiakkaan suuntaan ja vastaat siitä, että asiakkaan kanssa projekteille asetetut yhteiset tavoitteet saavutetaan. Huolehdit yrityksemme sisällä projektit tuloksellisesti maaliin ja teet tiivistä yhteistyötä kaikkien sisäisten sidosryhmien kanssa.

Toivomme sinulta:

  • Aktiivista ja tavoitteellista työotetta
  • Positiivista asennetta
  • Aito kiinnostus uuden oppimista kohtaani
  • Emme etsi valmista osaajaa, mutta eduksi on kokemus tai kiinnostus talous – ja palkkahallintoa sekä projektityöskentelyä kohtaan

Tilitoimisto Karppinen on oululainen vuonna 1978 perustettu yritys, joka tarjoaa monipuolisia talous- ja palkkahallinnon palveluja asiakkailleen. Tilitoimisto Karppinen lähti liikkeelle pienestä niin kuin yritykset yleensäkin. Vuosien saatossa olemme kasvaneet yhdeksi Suomen vahvimmista itsenäisistä toimijoista. Olemme pysyneet perheyrityksenä, mikä on tarkoittanut asiakkaillemme tuttavallista ja läheistä palvelua jo yli 40 vuoden ajan. Tällä hetkellä Karppisella työskentelee yli 70 talous- ja palkkahallinnon ammattilaista! 

Etsimme joukkoomme uutta henkilöä palkanlaskijaksi. Jos monipuoleiset palkkahallinnon tehtävät osana palkkatiimiämme tuntuisi kiinnostavalta, saatat olla etsimämme henkilö.                                

Toivomme sinulta:                             

  • Emme odota, että osaat kaiken valmiiksi, mutta tärkeää on motivaatio oppia uutta ja kiinnostus alaa kohtaan                          
  • Rohkeutta asiakastyöhön ja asiakaspalveluhenkisyyttä                        
  • Tarkkaa työotetta                              
  • Paineensietokykyä                             

Ehdoton etu on jonkin asteinen ymmärrys palkkahallinnosta esim. aiemman työn, koulutuksen tai harrastus-/yhdistystoiminnan kautta

Palkanlaskijan työssä työpäiväsi kuluvat nopeasti vaihtelevien ja monipuolisien tehtävien parissa, mukavan ja ammattitaitoisen tiimin jäsenenä

Tilitoimisto Karppisella panostetaan henkilöstöön, mm tarjoamalla kaikki tavanomaiset henkilöstöedut, asianmukaiset työvälineet ja työtilat. Myös etätyömahdollisuus harjoitteluajan jälkeen.                           

Hae mukaan!                         

Tilitoimisto Karppinen on oululainen vuonna 1978 perustettu yritys, joka tarjoaa monipuolisia talous- ja palkkahallinnon palveluja asiakkailleen. Tilitoimisto Karppinen lähti liikkeelle pienestä niin kuin yritykset yleensäkin. Vuosien saatossa olemme kasvaneet yhdeksi Suomen vahvimmista itsenäisistä toimijoista. Olemme pysyneet perheyrityksenä, mikä on tarkoittanut asiakkaillemme tuttavallista ja läheistä palvelua jo yli 40 vuoden ajan. Tällä hetkellä Karppisella työskentelee yli 70 talous- ja palkkahallinnon ammattilaista! 

Etsimme joukkoomme uutta henkilöä palkanlaskijaksi. Jos monipuoleiset palkkahallinnon tehtävät osana palkkatiimiämme tuntuisi kiinnostavalta, saatat olla etsimämme henkilö.                                

Toivomme sinulta:                             

  • Emme odota, että osaat kaiken valmiiksi, mutta tärkeää on motivaatio oppia uutta ja kiinnostus alaa kohtaan                          
  • Rohkeutta asiakastyöhön ja asiakaspalveluhenkisyyttä                        
  • Tarkkaa työotetta                              
  • Paineensietokykyä                             

Ehdoton etu on jonkin asteinen ymmärrys palkkahallinnosta esim. aiemman työn, koulutuksen tai harrastus-/yhdistystoiminnan kautta

Kirjanpitäjän työssä työpäiväsi kuluvat nopeasti vaihtelevien ja monipuolisien tehtävien parissa, mukavan ja ammattitaitoisen tiimin jäsenenä

Tilitoimisto Karppisella panostetaan henkilöstöön, mm tarjoamalla kaikki tavanomaiset henkilöstöedut, asianmukaiset työvälineet ja työtilat. Myös etätyömahdollisuus harjoitteluajan jälkeen.                           

Hae mukaan!                         

Tilitoimisto Karppinen on oululainen vuonna 1978 perustettu yritys, joka tarjoaa monipuolisia talous- ja palkkahallinnon palveluja asiakkailleen. Tilitoimisto Karppinen lähti liikkeelle pienestä niin kuin yritykset yleensäkin. Vuosien saatossa olemme kasvaneet yhdeksi Suomen vahvimmista itsenäisistä toimijoista. Olemme pysyneet perheyrityksenä, mikä on tarkoittanut asiakkaillemme tuttavallista ja läheistä palvelua jo yli 40 vuoden ajan. Tällä hetkellä Karppisella työskentelee yli 70 talous- ja palkkahallinnon ammattilaista! 

Etsimme joukkoomme uutta henkilöä palkanlaskijaksi. Jos monipuoleiset palkkahallinnon tehtävät osana palkkatiimiämme tuntuisi kiinnostavalta, saatat olla etsimämme henkilö.                                

Toivomme sinulta:                             

  • Emme odota, että osaat kaiken valmiiksi, mutta tärkeää on motivaatio oppia uutta ja kiinnostus alaa kohtaan                          
  • Rohkeutta asiakastyöhön ja asiakaspalveluhenkisyyttä                        
  • Tarkkaa työotetta                              
  • Paineensietokykyä                             

Ehdoton etu on jonkin asteinen ymmärrys palkkahallinnosta esim. aiemman työn, koulutuksen tai harrastus-/yhdistystoiminnan kautta

Kirjanpitäjän työssä työpäiväsi kuluvat nopeasti vaihtelevien ja monipuolisien tehtävien parissa, mukavan ja ammattitaitoisen tiimin jäsenenä

Tilitoimisto Karppisella panostetaan henkilöstöön, mm tarjoamalla kaikki tavanomaiset henkilöstöedut, asianmukaiset työvälineet ja työtilat. Myös etätyömahdollisuus harjoitteluajan jälkeen.                           

Hae mukaan!                         

Olemme yrittäjien puolella ja mukana menestyksessä alusta alkaen. Henkilökohtaisempi lähestymistapa mahdollistaa sen, että osaamme auttaa paremmin. Palvelun laatu on toimintamme perusta. Palvelemme kaikenkokoisia ja eritaustaisia yrityksiä. Meille ei ole väliä oletko pieni vai suuri. Jos olet yrittäjä, olet menestyjä - ja tervetullut meille. Palvelumme lähtökohtana on, että asiakas saa meiltä loistavaa palvelua ja panostamme asiakkaidemme neuvontaan ja auttamiseen.

Me uskomme myös, että parhaan avun asiakas saa kirjanpitäjältä, jolla riittää asiakkaan palvelemiseen energiaa ja aikaa. Meillä kirjanpitäjät eivät tee ylitöitä ja pyrimme siihen, että meillä on aina reserviä, jotta voimme jatkossakin palvella laadukkaasti asiakkaita. Etsimme siis meidän joukkoomme sopivaa tulevaisuuden tekijää kirjanpidon tehtäviin, jolla hymy ei hyydy ja asiakas on aina keskiössä.

Talenom Oyj on edistyksellinen tilitoimistoalan edelläkävijä. Yli neljäkymmentävuotisen historiamme aikana olemme kasvaneet pienestä perheyrityksestä merkittäväksi kotimaiseksi tilitoimistoketjuksi, jonka osakkeet noteerataan Helsingin pörssin päälistalla. Talenomilaiset ovat oman alansa ammattilaisia, tekijöistä parhaimpia. Meidät tunnetaan dynaamisesta otteestamme sekä ainutlaatuisesta palveluvalikoimastamme. Meillä pääset kohtaamaan ja auttamaan yrittäjiä palveluilla, joita oikeasti tarvitaan ja jotka aidosti tuottavat asiakkaillemme lisäarvoa.

Ketä etsimme?

Olisi mahtavaa, jos sinulla on kosketuspintaa talous- tai palkkahallinnon tehtäviin, mutta mikäli näin ei ole, saamme sinusta kyllä koulutettua sellaisen, kunhan sinulla on motivaatiota oppia. Tarjoamme mahdollisuuksia myös alanvaihtajille, joten jos taloushallinto on sinun juttusi ja sinulla on kokemusta esim. asiakaspalvelusta, hae rohkeasti mukaan!

Toivomme sinulta:

  • Innostus oppia uutta ja kehittyä talous- tai palkkahallinnon ammattilaiseksi
  • Paineensietokykyä
  • Positiivista asennetta
  • Kykyä ottaa vastuuta omasta työstä
  • Kykyä asettaa asiakas toiminnan keskiöön
  • Kaikki kokemus talous- ja palkkahallinnosta, oli se sitten koulutuksen, työkokemuksen tai harrasten kautta saatua, katsotaan eduksi.

Saat seuraksesi työkaverit, jotka aidosti välittävät. Esimiehet tukevat sinua niin, että jaksat olla parhaimmillasi myös vapaa-ajalla. Työsuhde-etumme ovat huippuluokkaa, tarjoamme muun muassa erinomaiset koulutusmahdollisuudet, urapolut, laajan työterveyshuollon ja tilaisuuden lomailla Talenomin loma-asunnoissa Suomessa ja ulkomailla.

Talenom Oyj on edistyksellinen tilitoimistoalan edelläkävijä. Yli neljäkymmentävuotisen historiamme aikana olemme kasvaneet pienestä perheyrityksestä merkittäväksi kotimaiseksi tilitoimistoketjuksi, jonka osakkeet noteerataan Helsingin pörssin päälistalla. Talenomilaiset ovat oman alansa ammattilaisia, tekijöistä parhaimpia. Meidät tunnetaan dynaamisesta otteestamme sekä ainutlaatuisesta palveluvalikoimastamme. Meillä pääset kohtaamaan ja auttamaan yrittäjiä palveluilla, joita oikeasti tarvitaan ja jotka aidosti tuottavat asiakkaillemme lisäarvoa.

Ketä etsimme?

Olisi mahtavaa, jos sinulla on kosketuspintaa talous- tai palkkahallinnon tehtäviin, mutta mikäli näin ei ole, saamme sinusta kyllä koulutettua sellaisen, kunhan sinulla on motivaatiota oppia. Tarjoamme mahdollisuuksia myös alanvaihtajille, joten jos taloushallinto on sinun juttusi ja sinulla on kokemusta esim. asiakaspalvelusta, hae rohkeasti mukaan!

Toivomme sinulta:

  • Innostus oppia uutta ja kehittyä talous- tai palkkahallinnon ammattilaiseksi
  • Paineensietokykyä
  • Positiivista asennetta
  • Kykyä ottaa vastuuta omasta työstä
  • Kykyä asettaa asiakas toiminnan keskiöön
  • Kaikki kokemus talous- ja palkkahallinnosta, oli se sitten koulutuksen, työkokemuksen tai harrasten kautta saatua, katsotaan eduksi.

Saat seuraksesi työkaverit, jotka aidosti välittävät. Esimiehet tukevat sinua niin, että jaksat olla parhaimmillasi myös vapaa-ajalla. Työsuhde-etumme ovat huippuluokkaa, tarjoamme muun muassa erinomaiset koulutusmahdollisuudet, urapolut, laajan työterveyshuollon ja tilaisuuden lomailla Talenomin loma-asunnoissa Suomessa ja ulkomailla.

Liana Technologies on vuonna 2005 perustettu Suomen suurin markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluja tuottava ohjelmistoyritys. Pääkonttorimme sijaitsee Oulussa, ja meiltä löytyy toimipisteet Helsingistä, Tukholmasta, Pariisista, Münchenistä, Dubaista sekä Hongkongista. Lianan työkaluja käyttää yli 3 500 asiakasta ympäri maailmaa. Asiakkaamme ovat ihmisiä, jotka tekevät markkinointia ja viestintää työkseen – meidän missiomme on tarjota heille parhaat mahdolliset työkalut Liana-tuoteperheen muodossa. https://www.lianatech.fi/

Ketä etsimme?

Etsimme taloustiimiimme tekijää asiakaspalvelutehtäviin. Työssäsi autat asiakkaitamme taloushallintoon ja laskutukseen liittyvissä asioissa. Asiakkaiden palvelu tapahtuu pääosin sähköpostitse ja ahkerassa käytössäsi on myös meidän oma laskutusjärjestelmämme. Tiimimme kehittyy jatkuvasti, joten meidän matkassamme myös sinulla on mahdollisuus kasvaa ammatillisesti. 

Tässä työssä palveluhenkisyys, sosiaaliset taidot ja iloinen asenne nousevat kunniaan. Lukujen ja laskujen kanssa työskennellessä tarvitaan myös tarkkaa silmää. Kokemus tai ymmärrys osto- ja myyntireskontrasta on eduksi – emme kuitenkaan edellytä aiempaa osaamista, sillä annamme huolellisen perehdytyksen tehtäviin. Osaamista ja kokemusta enemmän tahdomme tiimiimme sopivan tyypin, jonka kanssa hommat rullaa sujuvasti eteenpäin. 

Meitä Lianalaisia on jo noin 200. Tulet osaksi kuuden hengen taloustiimiä, joka vastaa Lianan taloushallinnon tehtävistä. Olemme iloinen, välittävä ja lämminhenkinen työyhteisö. Pidämme hyvää yhteishenkeä vahvuutena ja voimavarana – vietämme mielellämme aikaa toistemme kanssa ja järjestämmekin useamman kerran vuodessa yhteisiä tapahtumia.

Pääkonttorimme sijaitsee Oulussa, jossa sinua odottelemmekin jo. Meillä pääset kehittämään taitojasi, laajentamaan osaamistasi ja oppimaan uutta joka päivä. Toimintamme kehittyminen avaa sinulle myös uusia mahdollisuuksia luoda unelmiesi ura. Hommia tehdään yhteen hiileen puhaltaen ja toisia tukien, ja olemme kaikki yhtä suurta kansainvälistä Liana-perhettä – tule sinäkin osaksi sitä!

Näin haet mukaan

1. Jätä TE-palveluiden hakemus

Voit hakea DigiTalous Akatemia RekryKoulutukseen, jos olet työttömänä tai työttömyysuhan alaisena. Varmista myös, että työnhakusi TE-palveluissa on voimassa.

Esivalinta koulutukseen tehdään TE-toimiston hakemuksen tietojen perusteella, joten perustele hakemuksesi huolellisesti. Koulutusnumero: 706728

2. Täytä Sarasen osaamisprofiili

Kerro itsestäsi ja osaamisestasi meille! Sarasen osaamisprofiili toimii käyntikorttinasi rekrytoiviin yrityksiin - anna siis osaamisesi ja motivaatiosi näkyä!

Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, niin pystymme varmistamaan jouhevan hakuprosessin sekä tukemaan sinua haun aikana. Esivalinnat ja haastattelut aloitetaan heti haun startattua!

Lopullisen valintapäätöksen ohjelmaan tekee rekrytoiva yritys. Olemme kaikkiin hakijoihin yhteydessä viimeistään haun päätyttyä. Koulutuksen toteutuksesta ja hakijoiden esihaastatteluista vastaa Saranen.

Koulutuksen sisältö ja info

Koulutuksen pituus: 6 kk

Hakuaika päättyy: 23.5.2022

Koulutuksen ajankohta: 30.6.-22.12.2022

Ohjelman toteuttavat tiiviissä yhteistyössä ELY-keskus, TE-palvelut, Saranen Consulting ja rekrytoivat yritykset.

Ohjelma toteutuu ensisijaisesti työssäoppimisen kautta yhteistyöyrityksessä tai -organisaatiossa. Työpaikalla tapahtuvan oppimisen lisäksi koulutusohjelmaan kuuluu noin 20–25 päivää taloushallinnon alan tietopuolista opetusta.

Ohjelma on työvoimakoulutusta, jonka ajaksi tehdään sopimus koulutuksesta ja voit hakea ansiopäivärahaa, peruspäivärahaa tai työmarkkinatukea sekä kulukorvausta.

Ohjelman koulutusteemat

  • Kirjanpidon periaatteet ja erityiskysymykset
  • Budjetointi ja ennustaminen
  • Raportointi
  • Palkanlaskennan periaatteet ja erityiskysymykset
  • Taloushallinnon ratkaisut ja digitaaliset työkalut
  • Automatisoitu taloushallinto ja ohjelmistorobotiikka
  • Arvonlisäverotus ja tilinpäätökset
  • Taloushallinnon asiantuntijan viestintä- ja vuorovaikutustaidot