Digimarkkinoinnissa on vetovoimaa – aloita uusi työ markkinoinnin, analytiikan ja verkkokaupan parissa asiantuntijakoulutuksesta

Herättääkö digimarkkinointi sinussa kipinöitä? Oletko kiinnostunut data-analytiikan koukeroista ja työmahdollisuuksista monipuolisten verkkokaupan ja dataan pohjautuvan markkinoinnin tehtävien parissa? Hae nyt digitaalisen markkinoinnin osaajaksi ja aloita uusi työ alalla, jossa innovointi ei jää pelkästään puheen tasolle!

Liiketoiminnan kehityksestä on vaikea puhua ilman digimarkkinointia ja analytiikkaa. Aihe on yhä ajankohtaisempi etenkin nyt, kun markkinat ja uudet teknologiat muuttavat jatkuvasti muotoaan ja verkkokauppojen rooli arjessamme on kasvanut räjähdysmäisellä vauhdilla. Kasvun keskellä uusista digimarkkinoinnin osaajista on huutava kysyntä.

Useat Pirkanmaan alueen yritykset etsivätkin nyt eCommercePro -rekrytoivan koulutusohjelman kautta riveihinsä tulevaisuuden osaajia, jotka pystyvät viemään ideat käytäntöön ja kehittämään liiketoimintaa dataan pohjautuvan digimarkkinoinnin voimin seuraavalle tasolle.

Hae mukaan pian ja suuntaa uuteen työhön digimarkkinoinnin asiantuntijakoulutuksesta!

Etsimme osaajia useisiin eri rooleihin monenlaisilla taustoilla

Dataan pohjautuva tekeminen on läsnä kaikkialla digimarkkinoinnissa aina luovasta suunnittelutyöstä tekniseen toteutukseen. Uramahdollisuudet eivät rajoitu yhteen muottiin, vaan voit suuntautua ohjelmasta mm. verkkokaupan, analytiikan, sisällöntuotannon tai digimarkkinoinnin konsulttitehtäviin.

Mahdollisuuksia on siis moneksi ja tehtäviä on tarjolla niin kokeneemmille asiantuntijoille, kuin myös alalle tuoreina tuleville osaajille. Yhteistyöyrityksemme etsivät avoimiin tehtäviin ennen kaikkea motivoituneita ja oman ammattitaidon kehittämisestä innostuneita uusia osaajia. Sinun ei siis välttämättä tarvitse vielä hakuvaiheessa olla valmis asiantuntija – me autamme ohjelman aikana sinua kasvamaan uuteen tehtävääsi!

Avoimia rooleja on useita ja eritasoisia ja lopulliset työtehtävät ovat mahdollisuuksien mukaan muokattavissa henkilöiden osaamisen ja mielenkiintojen mukaisesti. Tavoitteemme on löytää juuri sinun asiantuntemustasi ja urakehitystäsi parhaiten tukeva rooli.

Heräsikö kiinnostus? Osallistu ohjelman hakijainfotilaisuuteen tiistaina 2.2. klo 13 Facebookissa! Ilmoittaudu mukaan tästä!

Työtehtävät ja asiantuntijakoulutus samassa paketissa

ECommercePro on rekrytoiva koulutusohjelma, joka tarjoaa sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden löytää uusi työ digimarkkinoinnin ja verkkokaupan asiantuntijana, sekä viedä samalla asiantuntijuutesi seuraavalle tasolle työtehtäviäsi tukevan koulutuksen kautta. Ohjelma on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille työnhakijoille.

EcommercePro on osa Grow with Google -ohjelmaa ja se järjestetään yhteistyössä Sarasen, TE-palveluiden, ELY-keskuksen ja Googlen kanssa. 

Ota yhteyttä

Katri Pajarinen

Project Coordinator
katri.pajarinen@saranen.fi
050 377 2477

Onko sinulla kysyttävää ohjelmasta tai avoimista rooleista? Ota yhteyttä projektitiimin yhteyshenkilöön

Mihin suuntaan haluaisit markkinointia taivuttaa?

Verkkokaupan spesialistiroolit

ecommercepro-icon-ecom-specialist

Konversiot, verkkokauppa, some, eurot ja äyrit. Kasva monipuoliseksi digiosaajaksi.

Data, analytiikka ja tekniset roolit

ecommercepro-icon-seo-analytics-specialist

Uppoudu markkinoinnin analytiikkaan, automaatioihin ja teknologioihin.

Sisältömarkkinointi, SEO & SEM

ecommercepro-icon-content-specialist

Onko sinulla vainu toimivalle digisisällölle? Laita ideasi kasvamaan hedelmää.

Markkinoinnin konsulttiroolit

ecommercepro-icon-consultant

Kiinnostaako liiketoiminnan kehitys ja asiakasrajapinta? Monipuoliset projektitehtävät etsivät tekijöitään.

Etsimme ennen kaikkea motivoituneita ja oman ammattitaidon kehittämisestä innostuneita uusia tekijöitä. Sinun ei siis välttämättä tarvitse vielä hakuvaiheessa olla valmis asiantuntija – me autamme ohjelman aikana sinut kehittymään uuteen tehtävääsi.

 

Aito mahdollisuus vaikuttaa uraasi - ohjelman monet hyödyt

Koulutuksesta uuteen työhön

EcommercePro -rerkytoivan koulutusohjelman tärkeimpänä tavoitteena on työllistää sinut yhteistyöyritykseen 6 kk mittaisen koulutusohjelman päätteeksi. Tähtäimessä olevan työpaikan lisäksi panostat omaan uraasi myös pidemmällä tähtäimellä ja kasvatat ammattiosaamistasi niiden taitojen parissa, joista työnantajat kilpailevat.

Ohjelma on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille työnhakijoille.

saranen-tyosopimus-icon-ecommerce-ai
Monia avoimia tehtäviä eri taustaisille osaajille

Mihin suuntaan haluaisit markkinointia taivuttaa? Avoimia rooleja on tarjolla jo kokeneemmille asiantuntijoille, kuin myös uraansa aloitteleville osaajille. Ohjelma avaa mahdollisuuksia erilaisille urapoluille ja taustasi voi olla moninainen. Tuleva roolisi voi olla esimerkiksi rekrytoivan yrityksen:

  • Digital Marketing Specialist
  • SEO / SEM Specialist
  • Web Analyst
  • Growth Hacker
  • Marketing Coordinator / Manager
  • Digital Planner
  • Content Specialist / Coordinator
saranen-monia-paikkoja-icon-ecommerce-ai
Tuorein ammattitaito työtehtävien ohella

Ohjelma yhdistää uudet työtehtävät ja asiantuntijakoulutuksen samaan pakettiin ainutlaatuisella tavalla. Saat ohjelman aikana laadukasta koulutusta alan johtavilta tekijöiltä noin 20-25 koulutuspäivän myötä, sekä pääset hyödyntämään oppimaasi suoraan työtehtäviesi parissa. Lopputuloksena kasvatat oman digimarkkinoinnin ja verkkokaupan asiantuntijuutesi uudelle tasolle.

Ohjelma on osallistujille maksuton ja koulutuspäivät järjestetään toistaiseksi etätoteutuksena.

saranen-asiantuntijakoulutus-icon-ecommercepro
Laadukas koulutussisältö

Grow with Google -ohjelman kanssa yhteistyössä järjestettävä koulutus takaa, että digimarkkinoinnille elintärkeät Google-työkalut ja -ekosysteemi tulevat sinulle erittäin tutuksi. Koulutus tarjoaa myös mahdollisuuden suorittaa erilaisia Google-sertifikaatteja, joista on hyötyä työmarkkinoilla nyt ja tulevaisuudessa.

Koulutuksessa käydään läpi mm. seuraavia aiheita:

  • Digitaalinen ekosysteemi ja liiketoiminnalliset vaikutusmahdollisuudet
  • Markkinoinnin ja myynnin suunnittelu liiketoiminnassa
  • Hakukoneoptimointi (SEO) & hakukonemarkkinointi (SEM, Google Ads)
  • Web-analytiikka (Google Analytics) & konversio-optimointi
  • Google Ads & Analytics -sertifikaatit
  • CRM & markkinoinnin automaatio
  • Sosiaalisen median markkinointi, markkinointityökalut
  • Sisältösuunnittelu ja -markkinointi
  • B2B-markkinointi, sähköpostimarkkinointi
  • Growth Hacking
  • Digimarkkinoinnin hyödyntäminen ratkaisumyynnissä
saranen-grow-with-google-icon-ecommercepro

Osallistujatarinoita

eCommercePro oli juuri sitä, mitä tarvitsin opiskeluista työelämään siirtyessäni. Koulutusohjelman sisällöt ja työnkuvani yhteistyöyrityksessä tukivat hyvin toisiaan, ja pääsin soveltamaan lähes kaikkia oppejani saman tien myös käytännössä.

Lue Camillan koko tarina tästä!

-Camilla Jääskeläinen, SEO/SEM Specialist, Vilkas Group

hakijan-referenssi-kuvitus

Voin rehellisesti sanoa, että en luultavasti olisi saanut edes mahdollisuutta päästä yrittämään minkäänlaista markkinoinnin ja sisällöntuotannon työtä ilman tätä koulutusohjelmaa. Se mahdollisti unelmani toteutumisen, vaikka maailmassa vallitsi epätietoisuus koronaviruksen takia. Sanoisin, että koko matka on ollut Sarasen ja työnantajani takia viiden tähden kokonaisuus.

Lue Johanneksen koko tarina tästä!

-Johannes Suni, Growth Hacker, Draivi Media

ecommercepro-referenssikuva-johannes

Olen tyytyväinen, että lähdin mukaan koulutusohjelmaan. Nyt olen allekirjoittanut työsopimuksen ja koulutusohjelma päättyy pian. Olen hyvillä mielin – löysin mukavan firman työnantajaksi!

Lue Lindan koko tarina tästä!

-Linda Ahoniemi, E-commerce Specialist, Hobby Hall

ecommercepro-referenssikuva
0 / 0

Hakuohjeet

1. Jätä hakemus TE-palveluihin

Voit hakea eCommercePro -rekrytoivaan koulutusohjelmaan, jos olet työttömänä tai työttömyysuhan alaisena. Varmista myös, että työnhakusi TE-palveluissa on voimassa. Esivalinta koulutukseen tehdään TE-toimiston hakemuksen tietojen perusteella, joten perustele hakemuksesi huolellisesti. Jätä hakemus alta!

Koulutusnumero: 697382

2. Täytä Sarasen osaamisprofiili

Kerro itsestäsi ja osaamisestasi meille! Sarasen osaamisprofiili toimii käyntikorttinasi rekrytoiviin yrityksiin. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, niin pystymme varmistamaan jouhevan hakuprosessin sekä tukemaan sinua haun aikana. 

Lopullisen valintapäätöksen ohjelmaan tekee rekrytoiva yritys. Olemme kaikkiin hakijoihin yhteydessä viimeistään haun päätyttyä.

Kenelle koulutus on suunnattu?

Arvostamme hakijoiltamme aiempaa kokemusta digitaalisesta markkinoinnista, verkkoanalytiikasta, sisällöntuotannosta, hakukonemarkkinoinnista ja -optimoinnista, datan visualisoinnista tai ecom-liiketoiminnan kehittämisestä esimerkiksi koulutuksen, työkokemuksen tai muiden projektien kautta. Soveltuva taustasi voi siis olla kaupallinen tai tekninen.

Kokemus erilaisista digimarkkinointi- tai analytiikkatyökaluista lasketaan myös eduksi. Hyvän taustan tehtäviin antaa kaupallisten tai teknisten alojen alempi tai ylempi korkeakoulututkinto tai muu soveltuva koulutus (esim. tradenomi, IT-tradenomi, KTM, insinööri, DI, tietojenkäsittelyn FM). Kaikista tärkeintä on kuitenkin kiinnostuksesi aiheeseen ja motivaatiosi kehittyä digimarkkinoinnin ja markkinoinnin analytiikan asiantuntijaksi.

Ohjelma on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille työnhakijoille.

Koulutuksen sisältö ja info

Koulutuksen pituus: 6 kk

Koulutuksen ajankohta: 16.3.2021 - 10.9.2021

Hakuaika päättyy: 10.2.2021

EcommercePron ajaksi tehdään koulutussopimus yhteistyöyrityksen kanssa ja osallistujat voivat hakea ohjelman aikana ansiopäivärahaa, peruspäivärahaa tai työmarkkinatukea, sekä kulukorvausta.

Ohjelman sisältö:

Ohjelma sisältää 20-25 päivää asiantuntijakoulutusta ja n. 100 päivää käytännön työskentelyä yhteistyöyrityksessä. 

Koulutuspäivät järjestetään suomeksi.

Koulutuksessa käydään mm. seuraavia aiheita:

  • Digitaalinen ekosysteemi ja liiketoiminnalliset vaikutusmahdollisuudet
  • Markkinoinnin ja myynnin suunnittelu liiketoiminnassa
  • Hakukoneoptimointi (SEO) & hakukonemarkkinointi (SEM, Google Ads)
  • Web-analytiikka (Google Analytics) & konversio-optimointi
  • Google Ads & Analytics -sertifikaatit
  • CRM & markkinoinnin automaatio
  • Sosiaalisen median markkinointi, markkinointityökalut
  • Sisältösuunnittelu ja -markkinointi
  • B2B-markkinointi, sähköpostimarkkinointi
  • Growth Hacking
  • Digimarkkinoinnin hyödyntäminen ratkaisumyynnissä