Kaikki ohjelmat

eCommercePro - Grow with Google

Suuntaa asiantuntijaksi ja vie taitosi omannäköisiin digimarkkinoinnin tehtäviin

Uusi työ täynnä ajatusta - suuntaa markkinointitehtäviin ja löydä oma roolisi!

Miltä kuulostaisi uusi työ ja mahdollisuus kehittää osaamistasi sinua kiinnostavien aiheiden parissa? Herättääkö esimerkiksi digimarkkinointi, data-analytiikka tai uusien sisältöjen luominen sinussa innostusta ja haet nostetta urallesi? Hienoa! Tarjoamme sinulle ja 11 muulle mahdollisuuden nousta uuteen rooliin tehtävien parissa, joista ei ajatusta ja innovointia puutu. Lue lisää, hae mukaan pian ja kasva kauttamme omannäköisiin digimarkkinoinnin tehtäviin!

Uusia mahdollisuuksia on laajasti digimarkkinoinnin ja verkkosivujen, sisältömarkkinoinnin, graafisen suunnittelun, markkinoinnin analytiikan kuin myös markkinoinnin suunnittelutehtävien parissa.

 

Avoimia paikkoja on yhteensä 12 ja roolit ovat luonteeltaan erilaisia ja eritasoisia – tavoitteemme on löytää juuri sinun taustaasi, mielenkiintoasi ja urakehitystäsi parhaiten tukeva rooli useiden Pirkanmaan alueen yhteistyöyrityksiemme joukosta taustastasi riippumatta. Kerro siis mikä sinua eniten innostaa ja millaisissa tehtävissä näkisit itsesi seuraavaksi!

Etsimme osaajia useisiin eri rooleihin monenlaisilla taustoilla

Digimarkkinointi taipuu moneen, kuten myös tarjoamamme uramahdollisuudet. Avoimia rooleja on useita ja eritasoisia – voit siis olla urasi alussa oleva osaaja, kokemusta vastaavista tehtävistä jo kerryttänyt tekijä tai alanvaihtoa miettivä tulevaisuuden asiantuntija.

Uteliaisuus uusia aiheita ja teknologioita kohtaan, sekä innostus oman ammattitaidon kehittämiseen ovat suurimpia valttejasi, olipa taustasi minkälainen tahansa. Sinun ei siis välttämättä tarvitse olla vielä hakuvaiheessa valmis asiantuntija – me autamme sinut kasvamaan uuteen rooliisi!

Uusien osaajien rekrytointi tapahtuu Pirkanmaan eCommercePro RekryKoulutuksen kautta, joka tarjoaa sinulle ainutlaatuisen sauman aloittaa työ digimarkkinoinnin asiantuntijaroolissa uusia työtehtäviäsi tukevan asiantuntijakoulutuksen kautta. Koulutus on työvoimakoulutusta, joka on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille työnhakijoille.

RekryKoulutuksen kautta pääset vaikuttamaan aktiivisesti urasi suuntaan ja seuraavaan työpaikkaasi - lue ohjelman kokonaisuudesta lisää tästä.

Työtehtävien sisällöt vaihtelevat yrityskohtaisesti ja pääset kertomaan taustoistasi ja osaamisestasi kaikille rekrytoiville yrityksille kätevästi vain yhden hakemuksen kautta. Tavoitteemme on löytää juuri sinun taustaasi, mielenkiintoasi ja urakehitystäsi parhaiten tukeva rooli useiden yhteistyöyrityksiemme joukosta.

EcommercePro on osa Grow with Google -ohjelmaa ja se järjestetään yhteistyössä Sarasen, TE-palveluiden, ELY-keskuksen ja Google Suomen kanssa.

Tervetuloa mukaan TE-toimiston järjestämään hakijaliveen tiistaina 1.2.2022 klo 14:00. Infotilaisuudessa pääset tapaamaan Sarasen, yhden ohjelman kouluttajista sekä rekrytoivien yritysten edustajia ja kysymään heiltä kysymyksiä. Lue lisää tästä!

 

Ota yhteyttä

laura-hovi-saranen

Laura Hovi

Project Specialist
laura.hovi@saranen.fi
040 673 6381

Heräsikö sinulle kysyttävää koulutusohjelmasta tai sen sisällöstä? Ota yhteyttä - autamme ja vastaamme mielellämme!

Millaisiin tehtäviin haluaisit suunnata? Tässä muutama esimerkki vaihtoehdoista:

Digimarkkinointi ja verkkosivut

Verkkokauppa

Auta panoksellasi järkeistämään digimarkkinointia mm. optimoinnin, nettisivujen kehityksen ja markkinoinnin työkalujen voimin. 

Sisältömarkkinointi

SoMe

Onko sinulla vainu toimivalle sisällölle? Kiinnostaako kenties some tai vaikkapa hakukonemarkkinointi? Vie ideasi ajatuksesta käytäntöön ja suuntaa näköisiisi suunnittelutehtäviin.

Markkinoinnin analytiikka

Analytics-data

Innostaako markkinoinnin analytiikka? Onko mututuntuma sinulle vieras käsite? Anna itsellesi tilaisuus loistaa datan ja analyysien parissa!

Suunnittelu- ja asiantuntijaroolit

Yleinen markkinointi

Näetkö metsän puilta? Kiinnostaako tehtävät, joissa pääset hyödyntämään digimarkkinoinnin laajaa työkalupakkia? Kasva suunnittelu- tai asiantuntijatehtäviin!

Tässä muutama esimerkki tarjoamistamme mahdollisuuksista. Millaisista tehtävistä sinä syttyisit? Kerro siitä meille! Digimarkkinointi taipuu kauttamme moneksi ja rooleja on niin luovien, teknisten kuin kaupallisten tehtävien parissa, kokemukseen katsomatta.  

Tavoitteemme on löytää juuri sinun taustaasi, mielenkiintoasi ja urakehitystäsi parhaiten tukeva rooli useiden yhteistyöyrityksiemme joukosta.

Sinun ei siis välttämättä tarvitse vielä hakuvaiheessa olla valmis asiantuntija – me autamme ohjelman aikana sinut kehittymään uuteen tehtävääsi.

 

Vaikuta urasi suuntaan - koulutus pähkinänkuoressa

Nostetta uuteen työhön 6 kuukaudessa

Uusi työ vai uusi osaaminen? Mitä jos valitsisit molemmat.

eCommercePro on muutakin kuin pelkkä koulutus, sillä se yhdistää uudet työtehtävät ja asiantuntijakoulutuksen tehokkaasti yhteen pakettiin. Tähtäimessä olevan työpaikan lisäksi panostat omaan osaamiseesi myös pidemmällä tähtäimellä ja kasvatat asiantuntijuuttasi niiden taitojen parissa, joista työnantajat kilpailevat. Koulutuksen tärkeimpänä tavoitteena on työllistää sinut yhteistyöyritykseemme 6 kk mittaisen ohjelman päätteeksi. Kuuden kuukauden jakson aikana pääset tutustumaan työyhteisöön ja lopullisiin työtehtäviin jo ennalta ja löydät oikeat työkalut tulevassa roolissasi menestymiseen.

RekryKoulutus on työvoimakoulutusta, joka on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus järjestetään yhteistyössä TE-palveluiden, ELY-keskuksen, Sarasen, Google Suomen ja yhteistyöyritysten kanssa. Ohjelma on osallistujille maksuton.

Työsopimus -uusi työ
Löydä omannäköisiä työtehtäviä

Mihin suuntaan haluaisit markkinointia taivuttaa?

Ohjelma tarjoaa sinulle mahdollisuuden vaikuttaa työurasi suuntaan ja siihen, miltä seuraava roolisi voisi näyttää. Uteliaisuus uusia aiheita ja teknologioita kohtaan, sekä innostus oman ammattitaidon kehittämiseen ovat suurimpia valttejasi, olitpa urasi alkutaipaleella oleva tekijä tai jo kokeneempi asiantuntija. Sinun ei siis välttämättä tarvitse vielä hakuvaiheessa olla valmis asiantuntija – me autamme sinut kasvamaan ohjelman aikana uuteen tehtävääsi!

Avoimia rooleja on useita ja eritasoisia ja lopulliset työtehtävät ovat mahdollisuuksien mukaan muokattavissa hakijoiden osaamisen ja mielenkiintojen mukaisesti. Aiemmista järjestämistämme markkinoinnin asiantuntijakoulutuksista on työllistynyt henkilöitä mm. seuraaviin tehtäviin:

  • Digital Marketing Specialist
  • SEO / SEM Specialist
  • Content Specialist
  • Verkkokaupan asiantuntija
  • Markkinointipäällikkö
  • Growth Hacker
  • Sales & Marketing Coordinator
  • Online Sales Manager
Useita rooleja tarjolla
Hanki taitoja, joista työnantajat kilpailevat

Ajantasaisinta koulutusta alan huipulta. 

Saat ohjelman aikana laadukasta koulutusta alan johtavilta tekijöiltä sekä pääset suorittamaan digimarkkinoinnin sertifikaatteja ja muita tehtäviä. Opit eivät jää pelkästään ajatuksen tasolle, vaan pääset hyödyntämään oppimaasi kätevästi uusissa työtehtävissäsi. Koulutus sisältää n. 25 päivää asiantuntijakoulutusta. Grow with Google -ohjelman kanssa yhteistyössä järjestettävä koulutus takaa, että digimarkkinoinnille elintärkeät Google-työkalut ja -ekosysteemi tulevat sinulle erittäin tutuksi.

Ohjelma on osallistujille maksuton ja koulutuspäivät järjestetään toistaiseksi etätoteutuksena.

Asiantuntijakoulutuksessa pääset perehtymään mm. seuraaviin koulutussisältöihin:

  • Digimarkkinoinnin ja myynnin automaatio
  • Hakukonemarkkinointi (SEM) ja -optimointi (SEO)
  • Google Ads
  • Some-markkinointi
  • Sisältömarkkinointi
  • Verkkokaupan ja -sivujen konseptointi ja strategiat
  • Konversio-optimointi, analytiikka, raportointi
  • Asiakasarvo ja asiakastyytyväisyyskyselyt
Koulutusta
Saranen työnhaun agenttinasi

Vähennät työpaikkojen hakuammuntaa ja hakemuksien määrää. 

Hakemuksesi yhteydessä täytettävä Sarasen osaamisprofiili toimii käyntikorttinasi hakemasi ohjelman rekrytoiviin yhteistyöyrityksiin, jonka kautta pääset kertomaan taustastasi, osaamisestasi ja motivaatiostasi. Pääset siis yhdellä hakemuksella hakemaan useampaan eri paikkaan.

Me Sarasella tuemme sinua hakuprosessin aikana ja etsimme sinun profiiliisi sopivia työmahdollisuuksia yhteistyöyrityksiemme joukosta. Tavoitteemme on löytää juuri sinun osaamistasi ja urakehitystäsi parhaiten tukeva rooli!

Asiantuntija

Osallistujatarinoita

Minut otettiin hyvin vastaan WDS:llä. Kaikki sujui hyvin ja sujahdin hyvin mukaan työympäristöön. Aina saa vetää työkaveria hihasta ja pyytää päästä mukaan uuteen juttuun, jos jokin kiinnostaa.
 

 

-Camilla Tauro, Digital Content Specialist, Markkinointitoimisto WDS

CamillaTauro01-kuva
Voin rehellisesti sanoa, että en luultavasti olisi saanut edes mahdollisuutta päästä yrittämään minkäänlaista markkinoinnin ja sisällöntuotannon työtä ilman tätä koulutusohjelmaa. Se mahdollisti unelmani toteutumisen, vaikka maailmassa vallitsi epätietoisuus koronaviruksen takia. Sanoisin, että koko matka on ollut Sarasen ja työnantajani takia viiden tähden kokonaisuus.

Lue Johanneksen koko tarina tästä!

 

-Johannes Suni, Growth Hacker, Draivi Media

ecommercepro-referenssikuva-johannes
eCommercePro oli juuri sitä, mitä tarvitsin opiskeluista työelämään siirtyessäni. Koulutusohjelman sisällöt ja työnkuvani yhteistyöyrityksessä tukivat hyvin toisiaan, ja pääsin soveltamaan lähes kaikkia oppejani saman tien myös käytännössä.
Lue Camillan koko tarina tästä!

-Camilla Jääskeläinen, SEO/SEM Specialist, Vilkas Group

hakijan-referenssi-kuvitus
Olen tyytyväinen, että lähdin mukaan koulutusohjelmaan. Nyt olen allekirjoittanut työsopimuksen ja koulutusohjelma päättyy pian. Olen hyvillä mielin – löysin mukavan firman työnantajaksi!
 
Lue Lindan koko tarina tästä!

-Linda Ahoniemi, E-commerce Specialist, Hobby Hall

ecommercepro-referenssikuva
0 / 0

Avoimet roolit

Uusia osaajia etsivät mm.

Avoimia paikkoja on useita ja eritasoisia ja lopulliset työtehtävät ovat mahdollisuuksien mukaan muokattavissa taustasi ja mielenkiintojesi mukaisesti.

Päivitämme avoimia rooleja jatkuvasti hakuajan aikana uusien tarpeiden syntyessä. Listattujen paikkojen lisäksi voit hakea myös moniin muihiin rooleihin. Huomioithan siis, että kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä. Haemme yrityspaikkoja myös hakijalähtöisesti - hae siis rohkeasti mukaan!

Luova toimisto KarpaloGroup on erikoistunut terveys- ja lääkealan markkinointiin. Suuri osa asiakkaistamme on kotimaisia ja kansainvälisiä lääkeyrityksiä. Suunnittelemme ja toteutamme esimerkiksi mainoskampanjoita, opasmateriaaleja ja verkkosivustoja terveydenhuollon ammattilaisille, potilaille tai kuluttajille. Vuonna 2021 sijoituimme Vuoden Toimisto -tutkimuksessa Suomen toiseksi parhaaksi markkinointiviestinnän toimistoksi omassa kategoriassamme. Lisätetoja: www.karpalogroup.fi/

Meillä on tarjolla taustasi mukaan mahdollisuuksia monenlaisiin rooleihin. Keskeisenä tehtävänä on suunnitella ja toteuttaa luovaa ja laadukasta markkinointia ja mainontaa asiakkaillemme. Asiakkaamme ovat pääosin lääkeyrityksiä ja markkinoitavat tuotteet lääkkeitä. Tavoittelemamme kohderyhmät ovat usein lääkäreitä tai muita terveydenhuollon ammattihenkilöitä. Toivomme, että sinulla on aiempaa kokemusta markkinoinnin ja mainonnan tai viestinnän parista tai muutoin luovasta sisällön suunnittelusta. Kokemus lääketieteen tai farmasian parista on eduksi.

Luova toimisto KarpaloGroup on erikoistunut terveys- ja lääkealan markkinointiin. Suuri osa asiakkaistamme on kotimaisia ja kansainvälisiä lääkeyrityksiä. Suunnittelemme ja toteutamme esimerkiksi mainoskampanjoita, opasmateriaaleja ja verkkosivustoja terveydenhuollon ammattilaisille, potilaille tai kuluttajille. Vuonna 2021 sijoituimme Vuoden Toimisto -tutkimuksessa Suomen toiseksi parhaaksi markkinointiviestinnän toimistoksi omassa kategoriassamme. Lisätetoja: www.karpalogroup.fi/

Meillä on tarjolla taustasi mukaan mahdollisuuksia monenlaisiin rooleihin. Keskeisenä tehtävänä on suunnitella ja toteuttaa luovaa ja laadukasta markkinointia ja mainontaa asiakkaillemme. Asiakkaamme ovat pääosin lääkeyrityksiä ja markkinoitavat tuotteet lääkkeitä. Tavoittelemamme kohderyhmät ovat usein lääkäreitä tai muita terveydenhuollon ammattihenkilöitä. Toivomme, että sinulla on aiempaa kokemusta markkinoinnin ja mainonnan tai viestinnän parista tai muutoin luovasta sisällön suunnittelusta. Kokemus lääketieteen tai farmasian parista on eduksi.

Medialuotsi on tuottanut digitaalisia palveluita suomalaisten yritysten hyväksi jo kolmella vuosikymmenellä. Alalle epätyypillisesti olemme pysyneet kotimaisessa yksityisomistuksessa samalla kokoonpanolla alusta alkaen. Meidän peruspilareihimme on aina kuulunut yksilölliset toteutukset asiakaslähtöisesti ja tästä syystä aktiivisia kanta-asiakkaita onkin kertynyt vuosien varrella useita tuhansia. Suurimmat voimavaramme kautta historian on ollut kuitenkin tietotaito ja osaaminen edustamiimme tuotteisiin ja palveluihin, sekä vankka kokemus eri aloista yrityksen koosta riippumatta. Toteutamme ketterästi kaiken kokoisten yritysten digitaaliset markkinointiratkaisut. Lue lisää: www.medialuotsi.fi

Kuntokauppa.fi on suomalainen kuntoilun ja sähköpyöräilyn erikoisliike, joka on palvellut suomalaisia kuntoilijoita, yrityksiä ja seuroja jo yli 14 vuotta. Yli 3500 tuotteen valikoimasta löydät laadukkaat sähköpyörät, juoksumatot, kuntopyörät, crosstrainerit, soutulaitteet sekä kattavan valikoiman kotitreenivälineitä, kehonhuoltotuotteita ja vesiurheiluvälineitä. Valikoimastamme löydät lisäksi yritys- ja ammattikäyttöön suunnitellut kuntosalilaitteet ja -välineet. Lue lisää: www.kuntokauppa.fi

Inbound-sisältösuunnittelijana kartoitat datan avulla, mitä asiakkaat hakevat hakukoneista ja tuotat tähän liittyviä sisältöartikkeleita verkkokauppaamme. Tehtävässä pärjää erinomaisella kirjoitustaidolla ja uteliaan itseohjautuvalla asenteella. Keskeisenä työkaluna tulet käyttämään Google Analyticsiä. Verkkokauppakokemus on plussaa, muttei pakollista. Lisäksi meillä on tarjolla myös rooleja esimerkiksi sosiaalisen mediaan liittyen.

Olemme vuonna 2011 perustettu B2B-myynnin ja -markkinoinnin asiantuntijayritys. Tavoitteenamme on kasvattaa yritysten myyntiä, auttaa niitä menestymään ja edistää sitä kautta myös hyvinvointia yritysten toimialueilla.
 
Myynninmaailma on osa I-Mediat Oy:tä. Tutustu toimintaamme lisää: www.myynninmaailma.fi
Keskeisenä tehtävänäsi on työskennellä digimarkkinoinnin, somemainononnan, some-sisältöjen, uutiskirjeiden ja hakukoneoptimoinnin parissa yhdessä Myynninmaailman asiantuntijatiimien ja myyntitiimin kanssa yhteistyössä. Tulet olemaan tiiviisti asiakkaiden kanssa tekemisissä ja keskeisiä työkaluja sinulla tulevat olemaan esimerkiksi MailChimp, HubSpot, Facebook, LinkedIn, Instagram sekä erilaiset Googlen työkalut (Google Ads, Analytics). Toivomme, että sinulla on jo hieman aiempaa kokemusta markkinoinnista sekä ymmärrystä liikteoiminnasta. Myynninmaailma on vahvasti kasvava B2B-markkinointitoimisto, joka kuuluu Ilkka-Yhtymään. Kehitysmahdollisuuksia ja mahdollisuuksia erilaisiin urapolkuihin löytyy sekä Myynninmaailman ja tämän tytäryrityksen Digimogulin sisältä, mutta myös Ilkka-Yhtymän sisältä. Esimiestyö ja henkilöstön tyytyväisyys Myynninmaailmalla ovat huippuluokkaa ja asiantuntijoista pidetään meillä hyvää huolta.

Vilkas on Suomen johtava verkkokauppatoimittaja ja sopiva kumppani kaiken kokoisille verkkokaupoille; tällä hetkellä asiakkainamme on yli 2000 verkkokauppa-alan menestystarinaa. Asiantuntevan ja välittävän asiakaspalvelumme ansiosta verkkokauppiaamme eivät jää huoliensa kanssa yksin. Meillä saat 100 % tyytyväisyystakuun palvelullemme. Tutustu lisää: www.vilkas.fi

Meillä työtehtäväsi tulee keskittymään konkreettiseen ja laajaan markkinoinnin tekemiseen kuten esimerkiksi sisällöntuotantoon, SEO, SEM ja analytiikkaan sekä sosiaaliseen mediaan. Toivomme sinulta hyvää englannin kielen taitoa. Kiinnostus videoiden tekemiseen, editointiin ja kuvaamiseen on eduksi. Vilkkaalla työskentelee tällä hetkellä 27 verkkokaupan ammattilaista muun muassa asiakaspalvelun, myynnin, markkinoinnin ja verkkokaupan kehittämisen parissa. Motivoitunut, hyvinvoiva ja jatkuvasti kehittyvä henkilöstö on Vilkkaan voimavara.

Rehakka Group on kotimainen ammatti- ja vaativaan harrastekäyttöön tarkoitettujen koneiden ja laitteiden verkkokauppa. Toimimme itse maahantuojana ja myymme tuotteet suoraan käyttäjälle ilman välikäsiä. Lisätietoja: www.rehakkagroup.com ja www.sahkoperamoottori.fi

Rehakka Groupin markkinointiasiantuntijana pääset hoitamaan menestyvän verkkokaupan markkinointia kokonaisvaltaisesti moderneilla työkaluilla. Toteutat Facebook-kampanjoita, teet sähköpostimarkkinointia, optimoit verkkokauppaamme, hallinnoit CRM-järjestelmää ja HubSpotia. Käytössäsi on mm. Googlen työkalut sekä Yoast SEO ja Ubersuggest. Toivomme sinulta intoa digimarkkinointia ja alan uusimpia trendejä kohtaan sekä mielellään myös kevyttä kuvankäsittelytaitoa (Adoben työkalut käytössä). Meillä pääset toteuttamaan itsenäisesti ja monipuolisesti eri markkinointitoimintoja voimakkaasti kasvavan verkkokaupan näköalapaikalla yhdessä markkinointikumppaniemme kanssa.

Koivu Solutions on erikoistunut tekemään yritysohjelmistoja yhdessä asiakkaan kanssa nykyaikaisille pilvialustoille. Koivu Solutions on virallinen Google Cloud Partneri. Erityisosaamistamme on Machine Learning, Data Analytics, IoT sekä erilaiset liiketoimintaratkaisut kuten hinnoittelu- ja konfigurointiohjelmistot sekä yritystoiminnan ja toimitusketjun kehittämisen konsultointi. Tutustu lisää: www.koivusolutions.com ja koivu.cloud

Koivu Solutions on kasvava startup, jossa pääset toteuttamaan kokeneen, maailmanluokan softakehityporukan luomien ohjelmistojen ja palvelujen markkinointia. Pääset luomaan ja kehittämään Koivun markkinointia kokonaisvaltaisesti ja sinulla on erinomaiset mahdollisuudet kasvaa roolissasi. Työtehtäviäsi tulevat olemaan esimerkiksi markkinoinnin suunnittelu, verkkosivuprojektiin osallistuminen, HubSpotin hallinnointi, e-mail -kampanjat sekä sosiaalisten median kanavien (LinkedIn) ja blogin ylläpito. Koordinoit myös yhteistyötä mainostoimistokumppanin kanssa. Toivomme, että sinulla on hieman jo aiempaa kokemusta markkinoinnista ja pystyt kirjoittamaan ja kommunikoimaan sujuvasti myös englanniksi, sillä toimimme globaalisti. Meillä on hyvät mahdollisuudet työskennellä myös etänä.

Asiakaslupauksemme ”Automaation taito” (Art of Automation) kuvastaa sitä, miten me ymmärrämme automaation. Se on meille sydämen asia, ja olemme automaatioalan ammattilaisia. Uskomme, että todella onnistuneet ja innovatiiviset ratkaisut nostavat automaation korkeammalle tasolle. Tarjoamme asiakkaillemme teollisuuden sähkö- ja automaatiopalveluja. Palvelemme koneiden, laitteiden ja järjestelmien toimittajia etupäässä meri-, kaivos- ja uusiutuvan energian sektoreilla. Olemme näiden erikoisalojen huippuosaaja. Lisätietoja: www.arnon.fi

Meillä pääset mukaan tekemään markkinointia käytännön tasolla mukavassa tiimissä B2B ympäristössä sekä rekrymarkkinoinnin puolella. Tehtäviisi kuuluu esimerkiksi sosiaalisen median hallinnointi (LinkedIn, Instagram), mainosostot, Googlen työkalujen käyttö, sisällöntuotanto sekä verkkosivujen uudistusprojekti. Pääset osallistumaan mahdollisesti myös kiinnostuksesi mukaan digimarkkinointisuunnitelman laatimiseen. Toivomme, että pystyt muuttamaan ideat käytännöksi ja pärjäät myös englannin kielellä. Automaatio- / teollisuustoimialaympäristön tuntemus on plussaa.

Bananas on mainostoimisto, jossa luovuus ja ymmärrys liiketoiminnasta kohtaavat. On eri asia yrittää näyttää olevansa kuin oikeasti olla jotakin. Jotkut tekevät itsestänsä suurempia kuin ovat. Me ymmärrämme mistä markkinoinnissa on kyse, eikä siitä tarvitse tehdä numeroa. Banaanit olivat joskus uutuustuote Suomessa. Nyt kaikki tietävät nuo herkulliset keltaiset pötkylät ja ne ovat ihan tavallinen juttu. Bananas on mainostoimisto ja tekee omalla alallaan tavallisia asioita. Mutta me teemme asiat omalla tavalla, eli niin kuin ne kuuluukin tehdä. Nopeasti ja yksinkertaisesti. Tutustu lisää: www.bananas.fi

Kenelle koulutus on suunnattu?

Digimarkkinointi taipuu moneksi ja voit suunnata kauttamme uuteen rooliin hyvin monenlaisella taustalla! Olitpa siis uraasi aloittava tekijä, digimarkkinoinnin tai -myynnin tehtävissä jo enemmän painiskellut osaaja tai alanvaihtoa pohtiva tulevaisuuden asiantuntija, koulutusohjelmamme tarjoaa sinulle mahdollisuuden nousta näköisiisi työtehtäviin.

Hakijana suurimpia valttejasi ovat:

  • Sinulla on palava halu ja motivaatio kehittää omaa osaamistasi digimarkkinoinnin parissa – tämä on kaikista tärkein piirteesi!
  • Et vierasta uusia innovaatioita ja testailet mielelläsi uusia ideoita myös käytännössä
  • Pidät dataa ja tietoon pohjautuvaa ajattelua suuressa arvossa, olipa tähtäimessäsi luovempi, teknisempi tai kaupallisempi rooli

Ohjelma on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille työnhakijoille.

Hakuohjeet

1. Jätä hakemuksesi TE-palveluihin

Voit hakea eCommercePro - Grow with Google -RekryKoulutukseen, jos olet työttömänä tai työttömyysuhan alaisena. Varmista myös, että työnhakusi TE-palveluissa on voimassa.

Esivalinta koulutukseen tehdään TE-toimiston hakemuksen tietojen perusteella, joten muista perustella hakemuksesi huolellisesti.

Koulutusnumero: 704608

2. Täytä Sarasen osaamisprofiili

Millaisiin tehtäviin haluaisit suunnata? Kerro itsestäsi ja osaamisestasi meille! Sarasen osaamisprofiili toimii käyntikorttinasi kaikkiin ohjelman rekrytoiviin yrityksiin - anna siis osaamisesi ja motivaatiosi näkyä! Jos tähtäimessäsi on joku tietty yrityspaikka, voit kertoa tästä myös profiilisi yhteydessä.

Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, niin pystymme varmistamaan jouhevan hakuprosessin sekä tukemaan sinua haun aikana. 

Lopullisen valintapäätöksen ohjelmaan tekee rekrytoiva yritys. Olemme kaikkiin hakijoihin yhteydessä viimeistään haun päätyttyä. Koulutuksen toteutuksesta ja hakijoiden esihaastatteluista vastaa Saranen.

Koulutuksen sisältö ja info

Koulutuksen pituus: 6 kk

Hakuaika: 11.1. - 9.2.2022

Koulutuksen ajankohta: 17.3. - 13.9.2022

EcommercePro RekryKoulutuksen ajaksi tehdään koulutussopimus yhteistyöyrityksen kanssa ja osallistujat voivat hakea ohjelman aikana ansiopäivärahaa, peruspäivärahaa tai työmarkkinatukea, sekä kulukorvausta.

Ohjelman sisältö:

Ohjelma sisältää noin 25 päivää asiantuntijakoulutusta ja n. 95 päivää käytännön työskentelyä yhteistyöyrityksessä. 

Koulutuspäivät järjestetään suomeksi.

Koulutuksen aikana syvennytään mm. seuraaviin aiheisiin:

 

  • Digimarkkinoinnin ja myynnin automaatio
  • Hakukonemarkkinointi (SEM) ja -optimointi (SEO)
  • Google Ads
  • Some-markkinointi
  • Sisältömarkkinointi
  • Verkkokaupan ja -sivujen konseptointi ja strategiat
  • Konversio-optimointi, analytiikka, raportointi
  • Asiakasarvo ja asiakastyytyväisyyskyselyt

Infotilaisuuden tallenne

Haluatko kuulla vielä lisää? Katso alta 13.1. järjestetyn hakijainfotilaisuuden tallenne (n. 30 min) ja pääset kuulemaan lisää koulutuksen järjestäjiltä.

 

Katso vastauksia työnhakijoiden usein kysyttyihin kysymyksiin täältä.