Service Desk Specialistin roolissa pääset toimimaan monipuolisissa tehtävissä eri IT- ja sovellustuen tehtävissä. Työpäiväsi voi koostua esimerkiksi yritysasiakkaiden tietoteknisten ongelmien ratkaisemisesta, järjestelmien opastuksesta sekä laitteiden käyttöön liittyvien neuvojen tarjoamisesta. Kohtaat asiakkaita puhelimitse, sähköpostitse, chatin sekä tikettiportaalin kautta. Työsi tukena on kaikista tilanteista tarjolla olevat ohjeistukset ja dokumentaatiot, joten sinun ei tarvitse opetella kaikkea ulkomuistista.
Työskentely tapahtuu Joensuun Tiedepuistolla Atean moderneissa työtiloissa. Työaika asettuu koulutusjakson aikana arkisin klo 8 – 16 välille. Etätyöskentely ja ilta- sekä viikonloppuvuorojen tekeminen on mahdollista perehdytysjakson jälkeen ja osaamisen karttuessa. Näin pääset sovittamaan omaa työskentelyäsi entisestään sinulle parhaiten sopivaksi.
Tiettyä koulutus-, kokemus- tai työtaustaa tärkeämpänä pidämme haluasi kasvaa uuteen rooliin ja motivaatiotasi kasvattaa osaamistasi. Tule siis sellaisena kuin olet!
Mikäli tunnistat itsesi esimerkiksi jostakin seuraavista piirteistä, haluamme varmasti kuulla sinusta lisää:
💥 Olet motivoitunut kasvamaan IT-alan ratkaisijaksi ja innokas oppimaan työstäsi lisää – tämä on kaikista tärkein valttisi!
👋 Sinulta löytyy asiakashenkistä otetta ja tartut ennakkoluulottomasti uusiin, ja joskus tuntemattomiinkin, työtehtäviin käsiksi – arvostamme paljon proaktiivista otettasi
📌 Mukaudut erilaisiin työtilanteisiin vaivattomasti ja osaat johtaa omaa työtäsi, vaikka ilmassa saattaisikin olla useampia palloja samanaikaisesti
🙌 Työskentelet luontevasti osana tiimiä ja annat, sekä vastaanotat, apua mielelläsi työkavereidesi kesken – tiimitekeminen, vahva yhteishenki ja rento ilmapiiri ovat Atealla työskentelyn selkärankana
🔎 Olet huolellinen ja tarkka tekijä, jota dokumentaatiot ja ohjeistukset eivät hätkäytä
💡 Uusien järjestelmien ja käytäntöjen nopea oppiminen on sinulle luontaista – toivomme, että Microsoft Office - tuoteperheen ohjelmat ovat sinulle ennestään tuttuja
💬 Sinulta taittuu suomen lisäksi englanti työkielenä – pääosa viestinnästä hoituu suomeksi ja yli 80% kommunikaatiosta tapahtuukin suomeksi