Kaikki ohjelmat

Marketing & Analytics Academy

Löydä uusi työ digimarkkinoinnin ja analytiikan tehtävissä - 18 paikkaa

Markkinoinnista paukut irti datan avulla – hae uusiin töihin ja toteuta itseäsi digimarkkinoinnin parissa

Herättääkö digimarkkinointi sinussa kipinöitä? Oletko kiinnostunut data-analytiikan koukeroista ja työstä, jossa pääset syventämään taitojasi dataan pohjautuvan markkinoinnin parissa? Hae kauttamme digimarkkinoinnin osaajaksi ja aloita uusi työ tehtävissä, missä innovointi ei jää pelkästään puheen tasolle! Verkkokaupan ja digimarkkinoinnin rooleihin osaajia etsitään Uudellamaalla myös eCommercePro -ohjelmasta!

Data-analytiikka on läsnä kaikkialla digimarkkinoinnissa aina luovasta suunnittelutyöstä tekniseen toteutukseen. Dataan pohjautuvan markkinoinnin merkitys on yhä suuremmassa arvossa nyt, kun markkinat ja uudet teknologiat muuttavat jatkuvasti muotoaan. Uusista digimarkkinoinnin osaajista on huutava kysyntä.

Useat pääkaupunkiseudun ja Uudenmaan alueen yritykset etsivätkin Marketing & Analytics Academy rekrytoivan koulutusohjelman kautta riveihinsä tulevaisuuden osaajia, jotka pystyvät viemään ideat käytäntöön ja kehittämään liiketoimintaa dataan pohjautuvan digimarkkinoinnin voimin. Oletko sinä etsimämme tekijä? 

Avaimet uuteen työhön ja tuoreimmat tiedot alan huipulta

Digimarkkinoinnin ja analytiikan RekryKoulutus tarjoaa sinulle ainutlaatuisen sauman aloittaa työ kasvualan asiantuntijaroolissa uusia työtehtäviäsi tukevan asiantuntijakoulutuksen kautta. Uramahdollisuudet taipuvat ohjelman kautta moneen ja avoimia rooleja on useita ja eritasoisia – voit siis olla urasi alkutaipaleilla oleva osaaja, työkokemusta alalta kerryttänyt kokeneempi asiantuntija tai alalle uutena astuva tekijä. Avoimia paikkoja on yhteensä 18. 

RekryKoulutuksen kautta pääset vaikuttamaan urasi suuntaan ja seuraavaan työpaikkaasi – lue ohjelman kokonaisuudesta lisää tästä.

Rekrytoivat yritykset etsivät ennen kaikkea motivoituneita ja oman ammattitaidon kehittämisestä innostuneita uusia tekijöitä. Sinun ei siis välttämättä tarvitse vielä hakuvaiheessa olla valmis asiantuntija – me autamme ohjelman aikana sinut kehittymään uuteen tehtävääsi.

Marketing & Analytics Academy on työvoimakoulutusta, joka on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Ohjelma järjestetään tiiviissä yhteistyössä ELY-keskuksen, TE-palveluiden, Sarasen, Google Suomen sekä rekrytoivien yritysten kanssa. Koulutus toteutetaan osana Grow with Google -ohjelmaa. 

Millainen kokemus rekrytoiva koulutusohjelma on? Lue Growth Hacker Johanneksen kokemuksista viimeisimmästä eCommercePro - in Collaboration with Google -koulutusohjelmasta!

Tutustu alta avoinna oleviin mahdollisuuksiin, valitse urasi seuraava suunta ja kerro meille, mihin suuntaan haluaisit markkinointia taivuttaa. Hae mukaan pian!

Ota yhteyttä

Pinja_Heimala_640x640

Pinja Heimala

Project Specialist
pinja.heimala@saranen.fi
040 849 3962

Heräsikö sinulle kysyttävää koulutusohjelmasta tai sen sisällöstä? Ota yhteyttä - autamme ja vastaamme mielellämme!

Monenlaisia uramahdollisuuksia digimarkkinoinnin parissa

Digitaalinen markkinointi

Yleinen markkinointi

Ota digimarkkinointia sarvista kiinni ja syvennä osaamistasi mm. markkinointisuunnittelun, strategioiden, optimoinnin ja kampanjoiden parissa. 

Data- ja web-analytiikka

Analytics-data

Kiinnostaako data-anlytiikka? Löydä datasta oikeat tiedonjyvät ja hyödynnä taitojasi digimarkkinoinnissa!

Sosiaalinen media, sisältömarkkinointi

SoMe

Kiinnostaako erilaiset media-alustat ja niiden tehokas hyödyntäminen? Onko sinulla vainu toimivalle digisisällölle?

Automaatiot & data

Back-end

Kiehtooko sinua mm. markkinoinnin automaatiot tai kenties ohjelmallinen ostaminen? Pyöritä datan rattaat oikeaan suuntaan!

Minkälaisista tehtävistä sinä syttyisit? Kerro siitä meille! Digimarkkinointi ja analytiikka taipuu kauttamme moneksi ja uramahdollisuudet ovat sen mukaiset. Etsimme ennen kaikkea motivoituneita ja oman ammattitaidon kehittämisestä innostuneita uusia tekijöitä. Sinun ei siis välttämättä tarvitse vielä hakuvaiheessa olla valmis asiantuntija – me autamme ohjelman aikana sinut kehittymään uuteen tehtävääsi. 

Tavoitteemme on löytää juuri sinun taustaasi, mielenkiintoasi ja urakehitystäsi parhaiten tukeva rooli useiden yhteistyöyrityksiemme joukosta. Hae mukaan pian - odotamme hakemustasi!

 

Kiinnostaako digimarkkinoinnin roolit verkkokauppa-alalla? Katso myös eCommercePro -ohjelma!

 

Vaikuta urasi suuntaan - koulutus pähkinänkuoressa

Nostetta uuteen työhön 6 kuukaudessa

Muutakin kuin pelkkä koulutus. Marketing & Analytics Academy yhdistää uudet työtehtävät ja asiantuntijakoulutuksen yhteen pakettiin ainutlaatuisella tavalla. Tähtäimessä olevan työpaikan lisäksi panostat omaan osaamiseesi myös pidemmällä tähtäimellä ja kasvatat asiantuntijuuttasi niiden taitojen parissa, joista työnantajat kilpailevat. Koulutuksen tärkeimpänä tavoitteena on työllistää sinut yhteistyöyritykseemme 6 kk mittaisen ohjelman päätteeksi. Kuuden kuukauden jakson aikana pääset tutustumaan työyhteisöön ja lopullisiin työtehtäviin jo ennalta ja löydät oikeat työkalut tulevassa roolissasi menestymiseen.

RekryKoulutus on työvoimakoulutusta, joka on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus järjestetään yhteistyössä TE-palveluiden, ELY-keskuksen, Sarasen, Google Suomen ja yhteistyöyritysten kanssa. Ohjelma on osallistujille maksuton.

Työsopimus -uusi työ
Löydä itsesi näköisiä työtehtäviä

Mihin suuntaan haluaisit markkinointia taivuttaa? Ohjelma tarjoaa sinulle mahdollisuuden vaikuttaa työurasi suuntaan ja siihen, miltä seuraava roolisi voisi näyttää. Uteliaisuus uusia aiheita ja teknologioita kohtaan, sekä innostus oman ammattitaidon kehittämiseen ovat suurimpia valttejasi, olitpa urasi alkutaipaleella oleva tekijä tai jo kokeneempi asiantuntija. Sinun ei siis välttämättä tarvitse vielä hakuvaiheessa olla valmis asiantuntija – me autamme sinut kasvamaan ohjelman aikana uuteen tehtävääsi!

Avoimia rooleja on useita ja eritasoisia ja lopulliset työtehtävät ovat mahdollisuuksien mukaan muokattavissa hakijoiden osaamisen ja mielenkiintojen mukaisesti. Aiemmista järjestämistämme markkinoinnin asiantuntijakoulutuksista on työllistynyt henkilöitä mm. seuraaviin tehtäviin:

  • Digital Marketing Specialist
  • SEO / SEM Specialist
  • Web Analyst
  • Data Scientist
  • Growth Hacker
  • Marketing Coordinator / Manager
  • Digital Planner
  • Paid Social Specialist
  • Content Specialist / Coordinator
Useita rooleja tarjolla
Hanki taitoja, joista työnantajat kilpailevat

Ajantasaisinta koulutusta alan huipulta. Saat ohjelman aikana laadukasta koulutusta alan johtavilta tekijöiltä sekä pääset suorittamaan digimarkkinoinnin sertifikaatteja ja muita tehtäviä. Opit eivät jää pelkästään ajatuksen tasolle, vaan pääset hyödyntämään oppimaasi kätevästi uusissa työtehtävissäsi. Koulutus sisältää n. 20-25 verkon yli toteutettavaa lähiopetuspäivää sekä lisäksi itseopiskelua ja työnantajien arvostamien sertifikaattien suorittamista. Grow with Google -ohjelman kanssa yhteistyössä järjestettävä koulutus takaa, että digimarkkinoinnille elintärkeät Google-työkalut ja -ekosysteemi tulevat sinulle erittäin tutuksi.

Ohjelma on osallistujille maksuton ja koulutuspäivät järjestetään toistaiseksi etätoteutuksena.

Asiantuntijakoulutuksessa pääset perehtymään mm. seuraaviin koulutussisältöihin:

  • Verkkoanalytiikka
  • Datan visualisointi
  • Kehittynyt analytiikka
  • Myynnin mallintaminen
  • Hakukonemarkkinointi ja -optimointi
Koulutusta
Saranen työnhaun agenttinasi

Vähennät työpaikkojen hakuammuntaa ja hakemuksien määrää. Hakemuksesi yhteydessä täytettävä Sarasen osaamisprofiili toimii käyntikorttinasi hakemasi ohjelman rekrytoiviin yhteistyöyrityksiin, jonka kautta pääset kertomaan taustastasi, osaamisestasi ja motivaatiostasi. Pääset siis yhdellä hakemuksella hakemaan useampaan eri paikkaan.

Me Sarasella tuemme sinua hakuprosessin aikana ja etsimme sinun profiiliisi sopivia työmahdollisuuksia yhteistyöyrityksiemme joukosta. Tavoitteemme on löytää juuri sinun osaamistasi ja urakehitystäsi parhaiten tukeva rooli!

Asiantuntija

Avoimet roolit

Avoimia paikkoja on useita ja eritasoisia ja lopulliset työtehtävät ovat mahdollisuuksien mukaan muokattavissa taustasi ja mielenkiintojesi mukaisesti.

Päivitämme avoimia rooleja jatkuvasti hakuajan aikana uusien tarpeiden syntyessä. Listattujen paikkojen lisäksi voit hakea myös moniin muihiin rooleihin. Huomioithan siis, että kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä. Haemme yrityspaikkoja myös hakijalähtöisesti - hae siis rohkeasti mukaan!

Lippu.fi markkinoi ja myy lippuja monikanavaisesti tuhansiin kulttuuri-, viihde- ja urheilutapahtumiin vuosittain. Lippu.fi myy lippuja Suomen suurimmassa tapahtumalippuja myyvässä verkkokaupassa, yli 80 myyntipisteessä, sekä R-kioskeissa kautta maan. Palvelemme kuluttajia puhelimitse, sähköpostitse ja Facebookissa. Lippujen myyntipalvelu ja ostamisen neuvonta palvelee numerossa 0600 900 900. Lippu.fin verkkokaupassa on 2,2 miljoonaa rekisteröitynyttä asiakasta, sekä yli 14 miljoonaa verkkokauppakäyntiä vuosittain.

 

Lippupisteen Marketing Specialist Traineenä vastaat Lippupisteen yritysasiakkaiden tapahtumien markkinoinnista eri digitaalisissa kanavissa. Teet markkinointisuunnitelmia monipuolisesti niin musiikki-, urheilu-, kuin kulttuuritapahtumillekin. Toteutat markkinointisuunnitelmien toimenpiteitä Lippupisteen omissa kanavissa, kuten Facebookissa, Instagramissa ja uutiskirjeiden välityksellä. Tämän lisäksi toteutat kampanjoita ostetun somen ja ohjelmallisen ostamisen muodossa. Toimenkuvaasi kuuluvat myös asiakaspalaverit, sekä kampanjaraportointi. Osaamisesi mukaan rooliisi voi kuulua myös markkinoinnin automaatio tai verkkoanalytiikka.

Digital Marketing Specialistina Folcanilla pääset kehittämään ja haastamaan itseäsi niin yrityksen omissa kuin asiakkaidemme projekteissa. Työpäiväsi koostuvat digimarkkinoinnin kokonaiskuvan suunnittelemisesta, operatiivisesta toteuttamisesta sekä tulosten analysoimisesta ja niiden pohjalta toiminnan kehittämisestä. Pääset myös mukaan verkkosivuprojekteihin ja toivommekin, että sinusta kehittyy ajan myötä WordPress-ammattilainen. Toimit osana tiivistä tiimiämme, jonka kanssa ideoit, toteutat ja suunnittelet keinoja, joilla voimme tuottaa entistä parempia tuloksia asiakkaillemme. Työpanoksellasi pääset vaikuttamaan suoraan asiakkaidemme liiketoiminnan kehittymiseen.

Vuonna 2015 perustettu Retime Oy on Pohjoismaiden ensimmäinen ja johtava Amazon-verkkokauppaprojekteihin -ja mainontaan erikoistunut yritys. Autamme asiakkaitamme menestymään Amazonin globaaleilla markkinapaikoilla.

 

Etsimme nyt huippukivaan ja kasvavaan Amazon-tiimiimme verkkokaupan ja markkinoinnin osaajia. Työssäsi tulet kasvattamaan eri toimialoilla toimivien Pohjoismaisten asiakkaidemme tunnettuutta ja myyntiä Amazon-alustalla yhdessä muun tiimin kanssa.  Työnkuvasi voi koostua mm. Amazon kaupan hallinnoinnista, myynti- ja markkinointistrategian luomisesta, ja mainonnan sekä sisällön optimoimisesta. Tarkempi työnkuva voi muokkautua riippuen osaamisestasi. Työtä tehdään tiiminä, mutta itsenäinen työskentely asiakasprojekteissa korostaa proaktiivista työotetta ja jatkuvaa kommunikointia asiakkaan kanssa. Työmme teemme Helsingin Pohjoisesplanadilla sijaitsevassa toimistossa, mutta myös etätyöskentely on mahdollista.

Vuonna 2015 perustettu Retime Oy on Pohjoismaiden ensimmäinen ja johtava Amazon-verkkokauppaprojekteihin -ja mainontaan erikoistunut yritys. Autamme asiakkaitamme menestymään Amazonin globaaleilla markkinapaikoilla.

 

Etsimme nyt huippukivaan ja kasvavaan Amazon-tiimiimme verkkokaupan ja markkinoinnin osaajia. Työssäsi tulet kasvattamaan eri toimialoilla toimivien Pohjoismaisten asiakkaidemme tunnettuutta ja myyntiä Amazon-alustalla yhdessä muun tiimin kanssa.  Työnkuvasi voi koostua mm. Amazon kaupan hallinnoinnista, myynti- ja markkinointistrategian luomisesta, ja mainonnan sekä sisällön optimoimisesta. Tarkempi työnkuva voi muokkautua riippuen osaamisestasi. Työtä tehdään tiiminä, mutta itsenäinen työskentely asiakasprojekteissa korostaa proaktiivista työotetta ja jatkuvaa kommunikointia asiakkaan kanssa. Työmme teemme Helsingin Pohjoisesplanadilla sijaitsevassa toimistossa, mutta myös etätyöskentely on mahdollista.

Valoa Digital on kasvumarkkinointiin ja digitaalisen liiketoiminnan kehittämiseen erikoistunut kumppani. Asiakaslähtöisyys, dataohjautuvuus ja ketterät menetelmät ovat läsnä kaikessa tekemisessämme. Kaikki palvelumme pyritään aina sitomaan asiakkaan liiketoiminnan tavoitteisiin parhaiden tuloksien saavuttamiseksi.

 

Etsimme nykyaikaisen markkinoinnin moniosaajaa, joka ymmärtää hyvin liiketoiminnan lainalaisuudet. Syvän ja kapean erikoisosaamisen sijaan, hän hallitsee useita eri markkinoinnin osa-alueita ja osaa käyttää näitä saumattomasti yhdessä.

Paper Planes on markkinointitoimisto, joka on keskittynyt digitaaliseen markkinointiin, sisältöihin, verkkopalveluihin ja asiakaslähtöiseen suunnitteluun. Uskomme tuloksiin, jotka saavutamme yhdistämällä dataan perustuvat oivallukset ja luovan vapauden. Monipuolisesta asiakaskunnastamme löydät niin pörssijätit kuin jännittävät startupitkin. Suuri osa on B2B-yrityksiä. Paper Planes syntyi vuonna 2014 ja nykyään meillä työskentelee yli 24 henkilöä.

 

Etsimme digitaaliseen markkinoinnin tiimiimme uutta tekijää, joka ymmärtää datalähtöisen markkinoinnin päälle ja hallitsee verkkomainonnan koukerot. Apunasi on monia osaajia koodareista graafikoihin ja inbound-spesialisteista sisällöntuottajiin – meillä et jää yksin. Tämän tehtävän perusta on digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus asiakkaillemme. Tehtävä muodostuu pitkälti osaamisesi ja kiinnostuksenkohteidesi mukaan, painottuen esimerkiksi hakukonemainontaan, sosiaaliseen mediaan tai verkkosivuston analytiikkaan. Mitattavuus on olennainen osa työtäsi. Viime kädessä sinä pystyt datan perusteella osoittamaan, että valittu suunta on ollut oikea ja tuloksekas. Tarvittaessa osoitat uuden suunnan tekemiselle. Menestyt tehtävässä parhaiten, jos sinulla on jonkin verran työkokemusta digitaalisen markkinoinnin tekemisestä. Olet keskusteluyhteydessä omiin asiakkaisiisi suoraan, joten voit vapaasti ehdottaa heille mielestäsi parasta mahdollista ratkaisua. Olet käytännönläheinen, ja sinua motivoi päivittäinen onnistuminen asiakkaiden ongelmien ratkomisessa, mutta pystyt myös hahmottamaan laajoja kokonaisuuksia ja linjaamaan perusteltuja, realistisia kehitysehdotuksia. Vaikka tähtäimesi on korkealla, ymmärrät, että onnistuminen on kiinni yksityiskohdista, jotka hoidat tinkimättömällä tarkkuudella.

Draivi Media on vuonna 2012 perustettu tulospohjainen nettimarkkinointiyritys, joka auttaa kumppaneitaan digitaalisessa asiakashankinassa vertailusivustojensa kautta Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Virossa ja Espanjassa. Draivilla on töissä 12 henkeä ja toimistot sekä Turussa, että Helsingissä.

Mutkattomasti luova mainostoimisto. Meille markkinointi on luovia ideoita, iloisia kaupallisia onnistumisia, ratkottuja liiketoiminnan pulmia ja tuloksellista yhteistyötä. Tämä vaatii tekijöiltään strategista osaamista, oivaltavaa näkemystä, jämäkkää projektinjohtoa ja pitkäjänteistä periksiantamattomuutta. Suunnittelemme ja toteutamme monikanavaista markkinointiviestintää, jossa osaaminen tuntuu ja näkyy.

 

Digital Marketing Specialist -työnkuvaus:

-Smoyn asiakasyritysten hakukoneoptimoinnin suunnittelu ja optimoidun tekstin tuotanto.
-Google Ads -hakukonemainonnan suunnittelu, seuranta, optimointi ja raportointi.
-Asiakkaiden some-kanavien ylläpito, markkinoinnin suunnittelu ja tuotanto, sekä kampanjaseuranta ja raportointi.

Markkinoinnin ja kampanjoiden suunnittelu tehdään yhteistyössä luovan tiimin kanssa. Arvostamme työkokemusta markkinoinnista ja sisällöntuotannosta. Lisätietoa palveluistamme: https://www.smoy.com/

Näin haet mukaan

1. Jätä TE:n hakemus

Voit hakea Marketing & Analytics Academy -RekryKoulutukseen, jos olet työttömänä tai työttömyysuhan alaisena. Varmista myös, että työnhakusi TE-palveluissa on voimassa.

Esivalinta koulutukseen tehdään TE-toimiston hakemuksen tietojen perusteella, joten muista perustella hakemuksesi huolellisesti. Koulutusnumero: 701239

2. Täytä Sarasen osaamisprofiili

Kerro itsestäsi ja osaamisestasi meille! Sarasen osaamisprofiili toimii käyntikorttinasi kaikkiin ohjelman rekrytoiviin yrityksiin - anna siis osaamisesi ja motivaatiosi näkyä! 

Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, niin pystymme varmistamaan jouhevan hakuprosessin sekä tukemaan sinua haun aikana. 

Lopullisen valintapäätöksen ohjelmaan tekee rekrytoiva yritys. Olemme kaikkiin hakijoihin yhteydessä viimeistään haun päätyttyä. Koulutuksen toteutuksesta ja hakijoiden esihaastatteluista vastaa Saranen.

Kenelle ohjelma on suunnattu?

Voit suunnata uusiin tehtäviin monenlaisella taustalla, olitpa sitten jo työkokemusta tehtävien parista omaava asiantuntija, vastavalmistunut tulevaisuuden tekijä tai uutta suuntaa urallesi miettivä osaaja. Sinun ei siis tarvitse olla vielä hakuvaiheessa valmis osaaja – me autamme sinut kasvamaan uuteen rooliisi asiantuntijakoulutuksen kautta! Kerro siis minkälaiset aiheet sinua kiinnostavat ja mihin haluaisit seuraavassa roolissasi keskittyä!

Voit hakea rekrytoivaan koulutusohjelmaan, mikäli olet tällä hetkellä työttömänä työnhakijana tai työttömyysuhan alla ja työnhakusi TE-palveluissa on voimassa.

Arvostamme hakijoiltamme aiempaa kokemusta digitaalisesta markkinoinnista, verkkoanalytiikasta, sisällöntuotannosta, hakukonemarkkinoinnista ja -optimoinnista, datan visualisoinnista tai ecom-liiketoiminnan kehittämisestä esimerkiksi koulutuksen, työkokemuksen tai muiden projektien kautta. Soveltuva taustasi voi siis olla kaupallinen tai tekninen.

Kokemus erilaisista digimarkkinointi- tai analytiikkatyökaluista lasketaan myös eduksi. Hyvän taustan tehtäviin antaa kaupallisten tai teknisten alojen alempi tai ylempi korkeakoulututkinto tai muu soveltuva koulutus (esim. tradenomi, IT-tradenomi, KTM, insinööri, DI, tietojenkäsittelyn FM). Kaikista tärkeintä on kuitenkin kiinnostuksesi aiheeseen ja motivaatiosi kehittyä digimarkkinoinnin ja markkinoinnin analytiikan asiantuntijaksi.

Koulutuksen info

Koulutuksen pituus: 6 kk

Hakuaika päättyy: 6.9.2021

Koulutuksen ajankohta: 7.10.2021 – 4.4.2022

Infotilaisuus: 31.8. klo 13 Facebook-livessä: https://fb.me/e/JT2yiWts

Ohjelma on RekryKoulutusta joka on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Ohjelma toteutuu ensisijaisesti työssäoppimisen kautta yhteistyöyrityksessä tai -organisaatiossa. Työpaikalla tapahtuvan oppimisen lisäksi koulutusohjelmaan kuuluu 20–25 päivää tietopuolista opetusta.

Ohjelman koulutusteemat mm:

  • Verkkoanalytiikka
  • Datan visualisointi
  • Kehittynyt analytiikka
  • Myynnin mallintaminen
  • Hakukonemarkkinointi ja -optimointi

Koulutuksen valintaprosessi on kaksivaiheinen. Valintaprosessin ensimmäisessä vaiheessa TE-toimisto yhdessä kouluttajan kanssa arvioi hakemukset sekä sen, täyttääkö hakija koulutuksen pääsyvaatimukset. Yleisinä vaatimuksina on mm. hakijan koulutustarve työllistymisen näkökulmasta sekä soveltuvuus koulutukseen ja tavoiteammattiin. Esivalinta koulutukseen tehdään hakemuksen tietojen perusteella, joten perustele hakemuksesi huolellisesti ja kerro motivaatiosta ja soveltuvasta osaamisestasi. Esivalinnasta jatkoon valitut hakijat jatkavat yhteistyöyrityspaikan etsimiseen ja yrityshaastatteluihin.

Kouluttaja huomioi maailmanlaajuisen pandemiatilanteen toteuttamalla kaikki prosessiin liittyvät kontaktoinnit etänä jokaisen hyvinvoinnin ja terveyden turvaamiseksi. Huomioithan, että valituksi tuleminen vaatii myös haastattelun yhteistyöyrityksessä.

Lisätietoja koulutukseen hakemisesta ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista:
Koulutusneuvonta p. 0295 020 702 ma-pe klo 9-16:15 tai Facebookissa www.facebook.com/koulutusneuvonta

Infotilaisuuden tallenne

Katso alta 31.8. järjestetyn hakijainfotilaisuuden tallenne (30 min). Hakijainfotilaisuudessa mukana koulutuksen järjestäjät Saraselta ja tapaat myös ohjelman aiemman osallistujan. Infossa kuulet mm. lisää rekrytoivasta koulutusohjelmasta, koulutussisällöistä, opiskelusta, kumppaniyrityksistä ja työtehtävistä.