18.03.2020 — Uutinen

Sarasen Career Campus ja rekrytoivat koulutusohjelmat jatkavat toimintaansa 100% digitaalisesti

Laura Sydänmaanlakka

Sarasen rekrytoivien koulutusohjelmien ja muutospalveluiden osallistuja-asiakkaat ovat olleet Sarasen toimistojen vilkas ja olennainen osa tekemistämme.

Koronaviruksen aiheuttama muutos on näkyvä ja tuntuva - joskin uskoaksemme vain väliaikainen - poikkeustilanne. Kaikkien terveyttä vaaliaksemme, tällä hetkellä kaikki toimistomme ovat kiinni. Olemme kuitenkin valmistautuneet ja digitalisoineet kaikki palvelumme tilanteen tasalle. Kaikki palvelumme ovat digitaalisessa valmiudessa maanantaista 23.3. lähtien.

SC Career Campuksemme uravalmentajapäivystys on siirretty täysin digitaaliseksi ja toteutetaan videoyhteydellä tai tarvittaessa puhelinyhteydellä. Valtakunnallisesti tätä toimintamallia on käytetty jo pitkään ja se on todettu erittäin toimivaksi. Nyt olemme lisänneet valmennusaikoja huomattavasti varmistaaksemme riittävän valmiuden asiakkaidemme tueksi.

Ryhmävalmennukset, rekrytointihaastettelut, sekä rekrytoivien koulutusohjelmien koulutuspäivät toteutetaan virtuaalisesti etäyhteydellä. Tulemme myös järjestämään virtuaalisia rekrytointitapahtumia Career Campuksen asiakkaille myös jatkossa.

Avoinna oleviin koulutusohjelmiimme voi edelleen hakea aivan normaalisti myös tässä tilanteessa. Tuemme yritysten rekrytoijia rekrytointiprosessien läpiviemisessä virtuaalisesti haastatteluista perehdyttämiseen saakka.

Tiedotamme palveluissamme olevia henkilöitä henkilökohtaisesti sähköpostitse ja viestimme aktiivisesti tilanteen kehittymisestä ja opastamme palveluidemme käytössä.

Head of Career Campus

Suosituimmat

Saattaisit olla myös kiinnostunut...

29.08.2020 — Tapahtuma

Työelämää uudistamassa –webinaari 16.9. klo 9: kasvun johtaminen etätyön aikakaudella

Työelämää uudistamassa –webinaarisarjamme seuraava jakso järjestetään keskiviikkona 16. syyskuuta klo 9-10! Aiheena on kasvun johtaminen etätyön aikakaudella.

28.05.2020 — Tapahtuma

Elokuun webinaarivieraana OP Ryhmän Anna Haaman

Työelämän muutoksista keskusteleva webinaarisarjamme jatkuu jälleen elokuussa!

11.05.2020 — Uutinen

Työelämää uudistamassa -webinaarisarja jatkuu 2.6.!

Sarasen Työelämää uudistamassa -webinaarisarja käynnistyi toukokuussa suomalaisten yritysten osaamismurrosta käsittelevällä jaksolla.  Webinaarisarjamme...