18.03.2020 — Uutinen

Sarasen Career Campus ja rekrytoivat koulutusohjelmat jatkavat toimintaansa 100% digitaalisesti

Laura Sydänmaanlakka

Sarasen rekrytoivien koulutusohjelmien ja muutospalveluiden osallistuja-asiakkaat ovat olleet Sarasen toimistojen vilkas ja olennainen osa tekemistämme.

Koronaviruksen aiheuttama muutos on näkyvä ja tuntuva - joskin uskoaksemme vain väliaikainen - poikkeustilanne. Kaikkien terveyttä vaaliaksemme, tällä hetkellä kaikki toimistomme ovat kiinni. Olemme kuitenkin valmistautuneet ja digitalisoineet kaikki palvelumme tilanteen tasalle. Kaikki palvelumme ovat digitaalisessa valmiudessa maanantaista 23.3. lähtien.

SC Career Campuksemme uravalmentajapäivystys on siirretty täysin digitaaliseksi ja toteutetaan videoyhteydellä tai tarvittaessa puhelinyhteydellä. Valtakunnallisesti tätä toimintamallia on käytetty jo pitkään ja se on todettu erittäin toimivaksi. Nyt olemme lisänneet valmennusaikoja huomattavasti varmistaaksemme riittävän valmiuden asiakkaidemme tueksi.

Ryhmävalmennukset, rekrytointihaastettelut, sekä rekrytoivien koulutusohjelmien koulutuspäivät toteutetaan virtuaalisesti etäyhteydellä. Tulemme myös järjestämään virtuaalisia rekrytointitapahtumia Career Campuksen asiakkaille myös jatkossa.

Avoinna oleviin koulutusohjelmiimme voi edelleen hakea aivan normaalisti myös tässä tilanteessa. Tuemme yritysten rekrytoijia rekrytointiprosessien läpiviemisessä virtuaalisesti haastatteluista perehdyttämiseen saakka.

Tiedotamme palveluissamme olevia henkilöitä henkilökohtaisesti sähköpostitse ja viestimme aktiivisesti tilanteen kehittymisestä ja opastamme palveluidemme käytössä.

Head of Career Campus

Suosituimmat

Saattaisit olla myös kiinnostunut...

30.11.2020 — Uutinen

Uusi ura ohjelmistoalalta – Syksyllä alkaneessa Mimmit koodaa -rekrytoivassa koulutusohjelmassa on startannut 18 osaajaa

Mimmit koodaa -rekrytoiva koulutusohjelma alkoi ensimmäistä kertaa tänä syksynä. Sarasen yhdessä TE-palveluiden, ELY-keskuksen sekä Ohjelmisto ja e-business...

19.10.2020 — Uutinen

Sarasen toteuttaman Työelämän digitaidot -lyhytkoulutuksen on käynyt jo yli 200 osallistujaa

Sarasen yhdessä ELY:n ja TE-palveluiden kanssa toteuttamissa Työelämän digitaidot -lyhytkoulutuksissa on kehitetty monipuolisesti osallistujien digitaitoja....

28.09.2020 — Uutinen

Etsimme nyt myynnin ja projektien rautaisia ammattilaisia ja hyviä tyyppejä

Sarasen muutos- ja uudistumispalveluissa työskentelee 50 intohimoista työelämän ja työurien uudistajaa. Nyt haemme kertaheitolla kuutta uutta työkaveria!